განვიხილოთ თქვენი პროექტი?
გთხოვთ, შეავსეთ ფორმა
რაც უფრო მეტ რესურსს დახარჯავთ ონლაინ მარკეტინგში, მით უფრო დიდ ეფექტს ელით. მაგრამ გეგმები ხშირად იშლება განუვითარებელი საიტის "კლდეებზე". მოდით შევხედოთ კონკრეტულ ხრიკებს იმის გასარკვევად, თუ რა უნდა გააკეთოთ იმისათვის, რომ გაზარდოთ ვებსაიტის კონვერსია და არ დაძაბოთ თქვენი ისედაც შერყეული ნერვული სისტემა. ჩვენ შევკრიბეთ 22 მეთოდი და გასამარტივებლად დავყავით სტატია რამდენიმე ნაწილად. წაიკითხეთ, მიმართეთ და შეაგროვეთ თქვენი განაცხადები
მარტივად რომ ვთქვათ - კონვერსია - რამდენმა (%) იმ ადამიანთაგანმა, ვინც საიტს ათვალიერებდა, მიიღო მოქმედება, რომელსაც ელოდებით (მაგალითად, 1000 ვიზიტორიდან 10-მა იყიდა ან დატოვა მოთხოვნა. შემდეგ კონვერტაცია სამიზნე ქმედებაში არის 10%)
მოდით გადავიდეთ ხრიკებზე, რომლებიც შეიძლება გამოვიყენოთ ამ რიცხვის გასაზრდელად:
ძირითადი მნიშვნელობები უნდა იყოს სათაურში და არა ტექსტში. ახლა თითქმის არავინ კითხულობს ტექსტებს. ყურადღება გამახვილებულია შემდეგი სქემის მიხედვით: სათაური-სურათი-ღილაკი. Მაგალითად: „ვაშენებთ მაღალხარისხიან აბანოებს“-ის ნაცვლად ჩვენ დავწერთ: " საკარკასო აბაზანები 500 ევროდან მოსკოვის რეგიონში" ან : „ბავშვთა განვითარების ცენტრი"-ის მაგივრად ჩვენ დავწერთ: ”ბავშვები იღებენ სტიპენდიას აშშ-ში ერთ წლიანი სწავლების შემდეგ”
მთავარია: რიცხვები, მტკიცებულებები, პირდაპირი სარგებელი.
ყველამ იცის, მაგრამ ყველას არ ესმის, რომ ვებსაიტზე საფონდო ფოტოების გამოყენება მნიშვნელოვნად ამცირებს ნდობას. თუ კლიენტი ხედავს რაღაც არაბუნებრივის, ის იწყებს ეჭვის შეტანას თქვენს პატიოსნებაში, ფიქრობს, რომ რაღაც გაქვთ დასამალი, რადგან გრცხვენიათ თქვენი სახის და თქვენი გუნდის ჩვენება. რეალური გუნდის ფოტოების და თქვენი საოფისე ცხოვრებიდან ფოტოების გამოყენება დიდ ინტერესს იწვევს ხალხში. ისინი ფაქტობრივად თავს ჩაფლულად გრძნობენ თქვენს ცხოვრებაში და უფრო უნდათ მუშაობა თქვენთან. კონკურენტებს შორის არჩევისას ისინი აგირჩევენ თქვენ, რადგან მეტი იციან თქვენს შესახებ.
ხშირად ხედავთ ჩატს ვებ-საიტზე ონლაინ კონსულტანტთან? რამდენად ენდობით და დაუსვამთ თქვენს კითხვებს, თუ არსებობს კონსულტანტის ფოტო ნაცრისფერ ქურთუკში ფართო ღიმილით და მხოლოდ ერთი ფრაზით: „მოგვწერთ“? ხოლო თუ იქ ლიდერის ფოტოს ნახავთ, მისი ნამდვილი სახელით და ტექსტით: „გამარჯობა! დავინახე, რომ ეწვიეთ ჩვენს საიტს. თუ რამე, მე ონლაინ ვარ, მომწერეთ - მომენტალურად გიპასუხებთ!” ამ გზით თქვენ დაუყოვნებლივ ხვდებით ვისთან გაქვთ კომუნიკაცია და უფრო მეტად ენდობით ამ ადამიანს.
საიტზე მოთხოვნის უმეტესი ნაწილი მოდის მთავარი ეკრანიდან. თქვენ იცით, რომ მომხმარებლები გადაწყვეტილებებს 3 წამში იღებენ. და თუ მას ნამდვილად არ აქვს დრო გამოსავლის მოსაძებნად, ის არ გადახვევს, არ წაიკითხავს ტექსტებს, პირობებს და სარგებელს. ის იხილავს მისთვის სასარგებლო შეთავაზებას და დაუყოვნებლივ დატოვებს მოთხოვნას. მიეცით მას ეს შესაძლებლობა - გააკეთეთ მაგარი შეთავაზება და დატოვეთ განაცხადის ფორმა პირველ ეკრანზე.
ბანალური? არ არის ფაქტი! პრაქტიკა გვიჩვენებს, რომ ვებსაიტზე ფერები ნამდვილად მოქმედებს კონვერსიაზე. ღილაკების ყვითელი, ნარინჯისფერი და მწვანე ფერები მაქსიმალურ ეფექტს იძლევა. გამოცდილება ასევე გვიჩვენებს, რომ მნიშვნელოვანია ღილაკების მრგვალი ან მომრგვალო ფორმის გაკეთება, რადგან მკვეთრი კუთხეები ნაკლებ ნდობას შთააგონებს ადამიანებს.
ქვიზ - კალკულატორი არის ტესტის კითხვარი. ტესტის ბოლოს მომხმარებელი იღებს სუპერ სასარგებლო ბონუსს და თქვენ მიიღებთ დასრულებულ განაცხადს. Როგორ მუშაობს: - თქვენ აკეთებთ შეთავაზებას, რომელიც ხსნის კლიენტის ტკივილს, - მიეცით მას ბონუსი, რომელიც მომენტალურად ხსნის ამ ტკივილს (ლიდ-მაგნიტი) - და სთხოვთ დატოვოს მოთხოვნა ამ ბონუსის უფასოდ მისაღებად. კლიენტი ასე წყვეტს თავის პრობლემას და ფიქრობს: „ თუ უსასყიდლოდ გასცემენ ამას , ფასიან პროდუქტებზე რა იქნება? ის ნდობითაა გამსჭვალული და უკვე თბილად ყიდულობს თქვენს ფასიან პროდუქტს.
თქვენ დაკარგავთ მომხმარებელთა 60%-ს, თუ იყენებთ მხოლოდ ტექსტს. ხალხს ახსოვს ტექსტის მხოლოდ 20% და ვიზუალური კომპონენტების 80%. ადამიანები არ კითხულობენ ტექსტს მხოლოდ იმიტომ, რომ იციან, რომ არ დაიმახსოვრებენ მას. თუ მნიშვნელოვან წინადადებებს სურათით წარვადგენთ, კლიენტი აუცილებლად შეამჩნევს იმას, რაც მნიშვნელოვანია. მაგალითად, თქვენ გაქვთ სწრაფი კვების ფრენჩაიზია, შეგიძლიათ ვიზუალურად წარმოიდგინოთ ფრენჩაიზის მოგება ბურგერებზე - რაც უფრო დიდია ბურგერების მთა, მით უფრო მომგებიანი იქნება თქვენი ბიზნესი.
განაცხადის წარდგენისას კლიენტმა უნდა გაიგოს, რას მიიღებს ამისგან, რა სარგებელს მიიღებს. არა მხოლოდ: "ჩვენ დაგირეკავთ"; უმჯობესია - „დატოვეთ მოთხოვნა და მიიღებთ: - სამუშაოს ღირებულების გაანგარიშება - კონსულტაციას სპეციალისტებთან - ფაილს "როგორ ავირჩიოთ ყველაზე გამძლე იატაკის საფარი: 5 მნიშვნელოვანი ფაქტორი."
როდესაც კლიენტმა უკვე დატოვა მოთხოვნა, ჩვენ უბრალოდ არ ვუხდით მადლობას და არ ვუხსნით, როდის დარეკავენ მომხმარებელთან და რა მოხდება. მადლობის გვერდი უნდა იყოს ახალი ვებსაიტის ან ლენდინგ გვერდის მსგავსი, სადაც მომხმარებელი მიიღებს დამატებით ინფორმაციას და დამატებიტი ყიდვის შესაძლებლობას. მაგალითად, ჩვენ ვათავსებთ იქ გვერდს: „ხშირად ყიდულობენ“ ან „ჩვენი სტატიები, რომლებიც დაგეხმარებიან თქვენს მოთხოვნაში“.
ჩატ- ბოტი არის ფუნქცია ვებსაიტზე, რომელიც ავტომატურად უგზავნის შეტყობინებას კლიენტს ღილაკზე დაჭერის შემდეგ. მაგალითად, კლიენტი დაინტერესდა თქვენი სერვისების ფასების სიით, დააწკაპუნა ღილაკზე „ ფასების მიღება“ და მაშინვე მოხდა ჩატში თქვენთან, სადაც უკვე არის მომზადებული შეტყობინება „ფასების მიღება “, ბოტი აგზავნის ფასს და თქვენ შეგიძლიათ დაიწყოთ კომუნიკაცია პოტენციურ კლიენტთან.
ასე რომ, განახორციელეთ პირველი 10 მეთოდი, მიიღეთ შედეგი და გადადით შემდეგ სტატიაზე, რათა შეაგროვოთ განაცხადების მაქსიმალური რაოდენობა თქვენი საიტიდან.