განვიხილოთ თქვენი პროექტი?
გთხოვთ, შეავსეთ ფორმა
აუდიტზე ჩაწერა
დატოვეთ თქვენი კონტაქტები და ჩვენ შევარჩევთ ხელსაყრელ დროს
თუ თქვენ ცდილობდით შეფასებას თქვენს ბიზნესში სხვადასხვა კანალებზე, მაშინ ჯერჯერობითი მარკეტინგი შეიძლება გქონდეთ გარემო. რა არის ეს? ეს არის მერვე გადამყავსების გზა, სადაც შეერთებულია რამდენიმე კანალი ერთი უზრუნველყოფისთვის.
სხვადასხვა ერთადყოფილობის, მრავალანგარიშის და ჯერჯერობითი მარკეტინგის შორის საქმე მიკერძოებს, რამდენიმე კანალი იყენებთ და როგორ ურთიერთდება. ერთადყოფილი იგივე ნიშანისას იყენებს ერთ კანალს, მრავალანგარიში გამოიყენებს რამდენიმე კანალს, თუმცა ყველაზე პოტენციალურია საქმე სიყვარულეს.
ჯერჯერობითი მარკეტინგის სტრატეგია მოითხოვს მომხმარებლის მონაცემების შეერთებას, ისწავლებას და პერსონალიზაციას კონტენტის შესაქმნელად რათა მომხმარებლებს გაართვით სწრაფად.
კოლექცია მომხმარებლის მონაცემების ერთ პლატფორმაზე: დაიწყეთ მომხმარებლის მონაცემების ცენტრალიზაციით, რომელიც შეიცავს კონტაქტებს, შესყიდვებს, ვებ-გვერდის ინტერაქციებს, სოციალურ ქსელებზე გამოყენებას და ა.შ. საჭიროა ეს მონაცემები ერთ პლატფორმაზე შეიცავდეს სწრაფადი და გასაგები მომხმარებლის გამოსაყენებლად.
მონაცემების ანალიზი საქმეების ძიების საქმეთა გზების აღდგენისთვის: მონაცემების შემთხვევაში ანალიზებით დადგენეთ, როგორ იმყოფება კომპანიის ბრენდთან კლიენტები გაყიდვაშიან სხვადასხვა პროდუქტის გზით. იდენტიფიცირეთ ყველაზე გამეორებადი გზები და გაიმეორეთ, რომელიც კანალები უნდა გამოიყენეთ კონვერტაციისთვის ყველაზე დიდი საფასური.
პერსონალიზირებული კონტენტის გამოყენება: მონაცემების ანალიზზე დაფუძნეთ პერსონალიზირებული კონტენტი, რომელიც გამოიყენებს კლიენტებს ყველა ეტაპზე მათი გზაში ყიდვისთვის. ეს შეიძლება შეიცავდეს ვებ-გვერდზე, ელექტრონული ფოსტები, სოციალურ ქსელებში და ა.შ. გაიზრდეთ პირადი ექსპერიენციის შექმნისთვის თითქმის ყველა კლიენტის პრეფერენციების და ქმედების დასწრებაში.
ეს ნებისმიერი სტეპის შედეგად შეგიძლიათ შექმნათ ერთერთი ერთიანი და შეერთებული მარკეტინგის სტრატეგია კლიენტებისთვის, რაც შემდეგი დიდი შესწავლის შედეგად განახლდება თქვენი ბიზნესის შედეგები და სიღრმეები.
უფრო დღიური სტატიები