ჩვენი გადაწყვეტილებები გაზარდოს გაყიდვები. იხდით შედეგი!
მთავარი|სიახლეები|როგორ გავზარდოთ გაყიდვების ჯვარი-მარკეტინგი
უკან

როგორ გავზარდოთ გაყიდვების ჯვარი-მარკეტინგი

თუ თქვენ ცდილობდით შეფასებას თქვენს ბიზნესში სხვადასხვა კანალებზე, მაშინ ჯერჯერობითი მარკეტინგი შეიძლება გქონდეთ გარემო. რა არის ეს? ეს არის მერვე გადამყავსების გზა, სადაც შეერთებულია რამდენიმე კანალი ერთი უზრუნველყოფისთვის.

სხვადასხვა ერთადყოფილობის, მრავალანგარიშის და ჯერჯერობითი მარკეტინგის შორის საქმე მიკერძოებს, რამდენიმე კანალი იყენებთ და როგორ ურთიერთდება. ერთადყოფილი იგივე ნიშანისას იყენებს ერთ კანალს, მრავალანგარიში გამოიყენებს რამდენიმე კანალს, თუმცა ყველაზე პოტენციალურია საქმე სიყვარულეს.

ჯერჯერობითი მარკეტინგის სტრატეგია მოითხოვს მომხმარებლის მონაცემების შეერთებას, ისწავლებას და პერსონალიზაციას კონტენტის შესაქმნელად რათა მომხმარებლებს გაართვით სწრაფად.

გასაღები ნაბიჯები შექმნის სტრატეგია:

კოლექცია მომხმარებლის მონაცემების ერთ პლატფორმაზე: დაიწყეთ მომხმარებლის მონაცემების ცენტრალიზაციით, რომელიც შეიცავს კონტაქტებს, შესყიდვებს, ვებ-გვერდის ინტერაქციებს, სოციალურ ქსელებზე გამოყენებას და ა.შ. საჭიროა ეს მონაცემები ერთ პლატფორმაზე შეიცავდეს სწრაფადი და გასაგები მომხმარებლის გამოსაყენებლად.

მონაცემების ანალიზი საქმეების ძიების საქმეთა გზების აღდგენისთვის: მონაცემების შემთხვევაში ანალიზებით დადგენეთ, როგორ იმყოფება კომპანიის ბრენდთან კლიენტები გაყიდვაშიან სხვადასხვა პროდუქტის გზით. იდენტიფიცირეთ ყველაზე გამეორებადი გზები და გაიმეორეთ, რომელიც კანალები უნდა გამოიყენეთ კონვერტაციისთვის ყველაზე დიდი საფასური.

პერსონალიზირებული კონტენტის გამოყენება: მონაცემების ანალიზზე დაფუძნეთ პერსონალიზირებული კონტენტი, რომელიც გამოიყენებს კლიენტებს ყველა ეტაპზე მათი გზაში ყიდვისთვის. ეს შეიძლება შეიცავდეს ვებ-გვერდზე, ელექტრონული ფოსტები, სოციალურ ქსელებში და ა.შ. გაიზრდეთ პირადი ექსპერიენციის შექმნისთვის თითქმის ყველა კლიენტის პრეფერენციების და ქმედების დასწრებაში.

ეს ნებისმიერი სტეპის შედეგად შეგიძლიათ შექმნათ ერთერთი ერთიანი და შეერთებული მარკეტინგის სტრატეგია კლიენტებისთვის, რაც შემდეგი დიდი შესწავლის შედეგად განახლდება თქვენი ბიზნესის შედეგები და სიღრმეები.

უფრო დღიური სტატიები

ბოლო სიახლეები

bg
#ბიზნეს
arr
bg
#ბიზნეს
arr

როგორ ავარჩიოთ იდეალური აღმასრულებელი ხელმძღვანელობის გუნდი საშუალო ბიზნესისთვის

სწორი აღმასრულებლების აყვანა გადამწყვეტია საშუალო ბიზნესის წარმატებისთვის, რადგან ხელმძღვანელობა ადგენს ხედვას და მოქმედებს საერთო პროდუქტიულობაზე. ეს სტატია მოიცავს ექვს ძირითად ნაბიჯს გამორჩეული ხელმძღვანელობის გუნდის შექმნისთვის: სტრატეგიული რეკრუტინგიდან გრძელვადიან შენარჩუნებამდე, რაც ხელს უწყობს ბიზნესის ზრდას, ოპერაციულ ეფექტურობას და კონკურენტულ უპირატესობას. გამოიყენეთ ეს სახელმძღვანელო, რათა გააძლიეროთ თქვენი ლიდერობა და შეინარჩუნოთ ბიზნესის ზრდა.

bg
#განვითარების
arr
bg
#განვითარების
arr

ელექტრონული კომერციის საიტის შესაქმნელად შესაძლო ტექნოლოგიები: ტრადიციულიდან ინოვაციურმდე

ელექტრონული კომერციის საიტის შექმნა მოითხოვს ტექნოლოგიის არჩევის დეტალურ განხილვას. WordPress და PrestaShop იდეალურია მათთვის, ვინც ამჯობინებს მზა გადაწყვეტებს, ხოლო e-commerce საიტის განვითარების სააგენტო შესანიშნავია მათთვის, ვინც ეძებს მორგებულ მიდგომას.

bg
#განვითარების
arr
bg
#განვითარების
arr

ბიზნეს აპლიკაციის განვითარების იდეა: საიდან დავიწყოთ?

თუ გაქვთ ბიზნეს აპლიკაციის იდეა, მაგრამ არ იცით საიდან დაიწყოთ, ეს სტატია თქვენთვისაა. აქ ნახავთ კონკრეტულ ნაბიჯებს თქვენი იდეის განხორციელებისთვის, ბაზრის ანალიზის ჩატარებას და თქვენი აპლიკაციის მინიმალური დანახარჯებით ტესტირებას. მოდით განვიხილოთ აპლიკაციის შექმნის ძირითადი ეტაპები და გავიგოთ, როგორ გავუწიოთ წარმატებული წინსვლა აპლიკაციებს iOS და Android-ზე.

bg
#მარკეტინგი
arr
bg
#მარკეტინგი
arr

ციფრული მარკეტინგული ბიუჯეტი: როგორ მივაღწიოთ დიდ შედეგებს მინიმალური ხარჯები

თანამედროვე კონკურენტულ ბაზარზე, ციფრული მარკეტინგი აუცილებელი ინსტრუმენტია ნებისმიერი ზომის ბიზნესისთვის. მცირე ბიზნესები და სტარტაპები ხშირად ფინანსური რესურსების ნაკლებობას განიცდიან, რაც ართულებს კონკურენციას დიდი კომპანიებთან, რომელთაც აქვთ მნიშვნელოვანი მარკეტინგული ბიუჯეტები. თუმცა, შეზღუდული რესურსებითაც შესაძლებელია მნიშვნელოვანი შედეგების მიღწევა, თუ იცით როგორ იმოქმედოთ სწორად.

bg
arr
bg
arr

როგორ გავზარდოთ გაყიდვების ჯვარი-მარკეტინგი

Если вы пытались продвигать свой бизнес на различных каналах, то перекрестный маркетинг может вас заинтересовать. Что это такое? Это подход, при котором вы интегрируете несколько каналов в один безупречный опыт для клиентов.

bg
#გაყიდვების
arr
bg
#გაყიდვების
arr

როგორ შევქმნათ დამაჯერებელი კომერციული შეთავაზება

თქვენმა სააგენტომ პოტენციურ კლიენტთან შეხვედრა, ანალიზი და რეკომენდებული ციფრული მარკეტინგის სტრატეგიის წარდგენა დაასრულა. ახლა კლიენტს სურს თქვენი კომერციული შეთავაზების ნახვა და გადაწყვიტოს, უნდა თუ არა კონტრაქტის გაფორმება.

bg
#ბიზნეს
arr
bg
#ბიზნეს
arr

ეფექტური ბიზნეს ზრდის მეშვეობით შვიდი კომპეტენციები

ფრენკ კოველმა შექმნა შვიდი უნარის სტრუქტურა, რათა დაეხმაროს სააგენტოებს, აშენონ ეფექტური ზრდის პროცესი. სტრუქტურა ეფუძნება შვიდ ძირითად კომპეტენციას, რომლებიც უნდა იყოს შევსებული, რათა სააგენტომ მიაღწიოს წარმატებას.

bg
#ბიზნეს
arr
bg
#ბიზნეს
arr

როგორ შევქმნათ სააგენტოს მისია, რომელიც ნამდვილად დააინტერესებს თანამშრომლებს?

დიდი ნაწილი ბიზნესის მფლობელებისა აცნობიერებს, რამდენად მნიშვნელოვანია ჰქონდეთ მიზანი თავიანთი ბიზნესისთვის. ბოლო წლებში, ყველაზე წარმატებული ბიზნესის დამფუძნებლებმა გააზიარეს, თუ როგორ მოახდინა მიზანმა გავლენა მათ ორგანიზაციებზე.

ყველა სტატია