განვიხილოთ თქვენი პროექტი?
გთხოვთ, შეავსეთ ფორმა
გაიგეთ რა ღირს გაყიდვადი ვებსაიტის შექმნა და თვეში რამდენი განაცხადის მიღება შეგიძლიათ მხოლოდ 4 ნაბიჯით!
ბონუსი: 5 ნაბიჯი თქვენი ბიზნესის ონლაინ პრომოუშენისთვის
გაიგეთ რა ღირს გაყიდვადი ვებსაიტის შექმნა და თვეში რამდენი განაცხადის მიღება შეგიძლიათ მხოლოდ 4 ნაბიჯით!
ბონუსი: 5 ნაბიჯი თქვენი ბიზნესის ონლაინ პრომოუშენისთვის
ჩვენ ვართ კრეატიული გუნდი, რომელიც შთაგონებულია უნიკალური ვებ პროექტების შექმნით. ჩვენ ვავითარებთ პროდუქტებს, რომლებიც ზრდიან გაყიდვებს, აფართოებენ ჩვენს მომხმარებელთა ბაზას და აძლიერებენ ჩვენს პოზიციას ონლაინ სივრცეში. ჩვენთან მუშაობით მიიღებთ ეფექტურ ინსტრუმენტს, რომელიც აგვარებს თქვენს ბიზნეს პრობლემებს. ჩვენ შეგირჩევთ თქვენთვის ოპტიმალურ გადაწყვეტას თქვენი ბიზნესის ბიუჯეტიდან და საჭიროებიდან გამომდინარე, მრავალწლიანი გამოცდილებისა და წარმატებით განხორციელებული პროექტების დიდი რაოდენობით. ჩვენთან მუშაობით დაზოგავთ თქვენს დროსა და ფულს.
ლენდინგი არის გადაწყვეტილება სწრაფი გაშვებისთვის, რომელიც შეიქმნა ვიზიტორის ყურადღების მიპყრობისა და კონვერტაციის მოქმედების წახალისების მიზნით. ლენდინგი გთავაზობთ პროდუქტებს, სერვისებს ან აქციებს, რომლებიც ხაზს უსვამს ძირითად სარგებელს და ხელს უწყობს ვიზიტორს მიზანმიმართული ქმედებებისკენ, როგორიცაა ფორმის შევსება, შესყიდვის გაკეთება ან გამოხმაურების მოთხოვნა.
კორპორატიული ვებ-საიტი არის გამოსავალი, რომლის მიზანია კომპანიის დეტალური პრეზენტაცია, მისი საქმიანობა, ღირებულებები და პროდუქტებისა თუ სერვისების პორტფელი. ის უზრუნველყოფს უფრო ღრმა ინტერაქციას ვიზიტორებთან მდიდარი კონტენტის მიწოდებით, როგორიცაა სტატიები, სიახლეები, და სხვა ინფორმაცია ორგანიზაციის საქმიანობის შესახებ.
ონლაინ მაღაზია არის ელექტრონული სავაჭრო პლატფორმა, რომელიც გთავაზობთ საქონელს ან მომსახურებას ონლაინ შესყიდვებისთვის. ლენდინგ გვერდისა და კორპორატიული ვებსაიტისგან განსხვავებით, ონლაინ მაღაზიის მთავარი ამოცანაა უზრუნველყოს მოსახერხებელი და უსაფრთხო ადგილი ონლაინ შოპინგისთვის.
მარკეტპლეისი არის ონლაინ პლატფორმა, სადაც სხვადასხვა გამყიდველებს შეუძლიათ შესთავაზონ თავიანთი პროდუქტები ან მომსახურება მომხმარებლენს და მყიდველებს კი შეუძლიათ აირჩიონ სხვადასხვა შეთავაზებებიდან. ონლაინ მაღაზიისგან განსხვავებით, მარკეტპლეისი აერთიანებს ბევრ დამოუკიდებელ გამყიდველს, რომელიც უზრუნველყოფს საქონლისა თუ მომსახურების ფართო სპექტრს ერთ რესურსზე.
01 . ანალიზი და ექსპერტიზა
ამ ეტაპზე ჩვენ განვსაზღვრავთ მიზნებს, რომელთა მიღწევაც გსურთ ვებგვერდის შექმნით. ეს შეიძლება იყოს გაყიდვები, ინფორმაციის მიწოდება, ახალი კლიენტების მოზიდვა და ა.შ. ამ ეტაპზე მნიშვნელოვანია მკაფიოდ ჩამოაყალიბოთ მოთხოვნა, რომელიც მომავალში დაგეხმარებათ მიიღოთ თქვენი პროექტისგან მაქსიმალური ეფექტურობა.
02 . დოკუმენტაციის მომზადება
მნიშვნელოვანი ეტაპია ვებსაიტის შექმნისას, რომელიც უზრუნველყოფს მთელი პროცესის სტრუქტურირებას და სისტემატიზაციას. ამ ეტაპზე მუშავდება ძირითადი დოკუმენტები, ყალიბდება ჩარჩო შემდგომი დიზაინისა და შემუშავებისთვის, ტექნიკური სპეციფიკაციები, შეფასებები და კომერციული წინადადებები , რომელებიც განსაზღვრავენ კლიენტის მოთხოვნებსა და მოლოდინებს
03 . დიზაინი
დიზაინი არის ძირითადი ელემენტი, რომელიც განსაზღვრავს ვებსაიტის ვიზუალურ აღქმას და გამოყენებადობას. დიზაინის ეტაპზე ყალიბდება საიტის გარეგნობა და სტილი, რომელიც უნდა შეესაბამებოდეს ბრენდს და ეფექტურად მიაწოდოს ინფორმაცია სამიზნე აუდიტორიას. ამ ეტაპის შედეგია მზა დიზაინის მაკეტი, რომელიც მოიცავს ინტერფეისს, მობილური ადაპტირებას, გრაფიკულ კონტენტს, ტიპოგრაფიას, პროტოტიპს.
04 . შემუშავება
ამ ეტაპზე საიტის ტექნიკური და პროგრამული კომპონენტები იქმნება წინასწარი დოკუმენტაციისა და დიზაინის შესაბამისად. განვითარება მოიცავს front-end და back-end-ის შექმნას, პროგრამირებას, ფუნქციონირების ტესტირებას, ოპტიმიზაციას, კონტენტის მართვის სისტემის დანერგვას და საიტის შინაარსით შევსებას. ეტაპი სრულდება, როდესაც ვებგვერდი სრულიად მზად იქნება გასაშვებად და წარმატებით გაივლის ყველა საჭირო შემოწმებას.
05 . დაწყება და ოპტიმიზაცია
ეს ეტაპი მოიცავს პროდუქტის სერვერზე განთავსებას, მის ხელმისაწვდომობას ინტერნეტში. საბოლოო ტესტირება ტარდება რეალურ პირობებში შესრულების შესამოწმებლად. ეს ეტაპი ასევე მოიცავს კლიენტის ტრენინგს საიტის გამოყენებისა და მართვის ინსტრუქციების მიწოდების სახით. ტრენინგი შეიძლება მოიცავდეს ადმინისტრაციულ პანელთან მუშაობას, კონტენტის მართვას და სხვა ძირითად ფუნქციებს.
06 . მომსახურება და მხარდაჭერა
დამატებითი ეტაპი, რომელიც მოიცავს რეგულარულ ტექნიკურ განახლებებს. ეს უზრუნველყოფს საიტის სტაბილურობასა და უსაფრთხოებას. მონაცემთა სარეზერვო ასლი იქმნება საგანგებო სიტუაციებში ინფორმაციის დაკარგვის თავიდან ასაცილებლად. კონტენტის განახლებები იმართება ახალი გვერდების, სურათების და ინფორმაციის დამატების სახით, რათა შეინარჩუნოს მომხმარებლების შესაბამისობა და ინტერესი
01.მომხმარებლის სრული მხარდაჭერა
პროექტზე მუშაობის დაწყებიდან ჩვენ მოგაწვდით პერსონალურ მენეჯერს, რომელიც დაგიკავშირდებათ და უპასუხებს თქვენს ყველა კითხვას, მოგცემთ ექსპერტულ რჩევებს და თქვენთან ერთად შეეცდება პროექტის სრულყოფას.
02.ვალდებულებების შესრულება
ჩვენთან მუშაობით იღებთ ხარისხიან პროდუქტს, რომელიც აკმაყოფილებს თქვენს მოლოდინს. ჩვენ ვაფასებთ ჩვენს რეპუტაციას და ვაფასებთ თქვენს დროს და, შესაბამისად, ვასრულებთ შეთანხმებებს, დროულად გამოვაქვეყნებთ თქვენს მაღალხარისხიან პროდუქტს.
03.პატიოსანი ფასი
ჩვენ ვცდილობთ შემოგთავაზოთ ფულის საუკეთესო ღირებულება პროექტის თითოეული ეტაპის დეტალური შეფასებებისა და ახსნა-განმარტების მიწოდებით, რაც ასახავს რეალურ შრომის ხარჯებს და მომსახურების ხარჯებს. ჩვენ მიზნად ისახავს გრძელვადიან ურთიერთსასარგებლო თანამშრომლობას.
01.მოგვიყევი შენი პროექტის შესახებ
მოგვიყევით თქვენი პროექტის შესახებ და ჩვენი სპეციალისტები დაგიკავშირდებიან რაც შეიძლება მალე!
02. ჩამოაყალიბეთ ამოცანა
გააზიარეთ თქვენი გეგმები და მიზნები და ჩვენ შემოგთავაზებთ ეფექტურ გადაწყვეტილებებს შედეგის მისაღწევად.
03. განსაზღვრეთ ბიუჯეტი
ჩვენი საფასო პოლიტიკა გამჭვირვალე და გასაგებია, თქვენ მიიღებთ შეთავაზებას თითოეული ინდივიდუალური სერვისის ღირებულებით.
გთხოვთ, შეავსეთ ფორმა