განვიხილოთ თქვენი პროექტი?
გთხოვთ, შეავსეთ ფორმა
სტატიის პირველ ნაწილში ჩვენ უკვე განვიხილეთ თქვენს ვებ-საიტზე კონვერსიის გაზრდის 11 გზა. თუ ჯერ არ გინახავთ, შეგიძლიათ წაიკითხოთ აქ..
ასე რომ, ჩვენ ვაგრძელებთ თქვენი კონვერსიის გაზრდას. მთავარი ამოცანაა არა მხოლოდ წაკითხვაა, არამედ დანერგვაა თქვენს ვებ-საიტზე. პუნქტების აღწერილობაში წერია მთავარი, ასე რომ არ გაატაროთ, არამედ წაიკითხეთ.
რაც უფრო ნაკლები ველი იქნება ფორმაში, მით უკეთესი. იდეალური რაოდენობაა ერთი ან ორი ველი, მაქსიმუმ სამი. თქვენ შეგიძლიათ დაამატოთ ავტომატური შევსება, მაგალითად, ტელეფონის კოდი ავტომატურად განისაზღვრება გეოლოკაციის მიხედვით. ამ გზით ჩვენ შევამცირებთ გადაწყვეტილების მიღების დროს და კონვერსიას განაცხადში.
ქვედა კოლონტიტული არ უნდა იყოს ყველა ბმულის მშრალი კოლექცია. აქ შეგიძლიათ განათავსოთ ექსკლუზიური შეთავაზებები, ლიდ- მაგნიტები, განაცხადის ფორმები და სხვა სასარგებლო მასალები. ეს იპყრობს მომხმარებლების ყურადღებას და კვლავ ზრდის კონვერსიას.
საიტის სათაურმაც ასევე უნდა გაიყიდოს, მაგრამ განსხვავებულად. მთავარი, რაც გაზრდის კონვერსიას, არის ღილაკი ძირითადი სამიზნე მოქმედებით. მომხმარებლებს მოსწონთ გადაწყვეტილების სწრაფად მიღება და თუ ღილაკი ყოველთვის ჩანს, ისინი უფრო მეტად დატოვებენ მოთხოვნებს. სათაური ასევე შეიძლება შეიცავდეს ინფორმაციას ფასდაკლებების, თქვენი რეიტინგის, მთავარი უპირატესობის, მდებარეობის, მესინჯერების და სხვა ფუნქციების შესახებ, რომლებიც შეიძლება იყოს მნიშვნელოვანი თქვენი სამიზნე აუდიტორიისთვის.
კლიენტს ნამდვილად არ სჭირდება თქვენი პროდუქტი იმდენად, რომ მან ასევე გაიგოს ვებ - საიტის ფუნქციონირება და იფიქროს როგორ დატოვოს მოთხოვნა იქ. მიეცით მას საშუალება უბრალოდ იყიდოს, გაიგოს მეტი, მოგწეროთ. კარგი სტრუქტურის მაგალითი: სათაური კონტაქტებით, ქალაქით, ღილაკით; მოსახერხებელი მენიუთი მკაფიო პუნქტებით; სარგებელი მთავარ ეკრანზე და მნიშვნელოვანი სამიზნე აქცია მკაფიო პირობებით; ხშირად დასმული კითხვები და მოსახერხებელი საკომუნიკაციო მესენჯერი.
გამოკვეთეთ ძირითადი რიცხვები დიდად. რამდენი წარმატებული პროექტია დასრულებული, რამდენი კილომეტრი გაიარეთ თქვენი ქარშერინგით, რამდენი კგ მტვერი ჩამოირეცხა დასუფთავების სერვისმა და ა.შ. დაამატეთ ემოციები: ფოტოები, რომლებიც ასახავს მიზანს და მის მოსალოდნელ რეაქციას თქვენს პროდუქტზე. თუ ყველაფერს სწორად შეარჩევთ, მომხმარებლები დაინახავენ საკუთარ თავს და უფრო მეტად მოისურვებენ თქვენს პროდუქტს, ემოციების გულისთვის
თუ ფიქრობთ, რომ მიმოხილვები მოძველებულია, მაშინ თქვენ ნახეთ არასწორი მიმოხილვები. სთხოვეთ თქვენს კლიენტებს დატოვონ რამდენიმე ვიდეო მიმოხილვა: ისინი მნიშვნელოვნად ზრდიან თქვენსადმი ნდოობას, გამოიყურება თანამედროვედ და მოითხოვს ნაკლებ დროს კლიენტისგან. და თუ თქვენ შეცვლით ბლოკის მშრალ სათაურს „მიმოხილვები“ სათაურით პირდაპირი სარგებლით ან უპირატესობით, მაგალითად: „ჩვენ ვაკვირდებით ჩვენს რეპუტაციას და ვამაყობთ, რომ გვირჩევენ“. გამოიყენეთ არა მხოლოდ ტექსტური მიმოხილვები, არამედ სქრინშოტები , ფოტოები, ვიდეო, ხმოვანი შეტყობინებები - ყველაფერი რაც მაქსიმალურად ბუნებრივი იქნება.
სტატისტიკურად დადასტურებულია, ფასების სამი ვარიანტიდან , ხალხი ძირითადად ირჩევს საშუალოს. ასე რომ, ჯობია მომსახურების ან პროდუქტის სამი ფასის გათვალისწინება თქვენი ჩეკის გასაზრდელად. თანხის დაბრუნება ასევე შეიძლება გარანტირებული იყოს. ხშირად კლიენტები არ იყენებენ დაბრუნებას, მაგრამ იმის ცოდნით, რომ ასეთი ვარიანტი არსებობს, ისინი უფრო მეტად გენდობიან.
დააკავშირეთ ყველა სახის მრიცხველი საიტთან და გააანალიზეთ მომხმარებლების მიერ საიტზე გატარებული დრო და დათვალიერების სიღრმე. ამ გზით თქვენ გაიგებთ, რაზეა მიმართული მომხმარებლის ყურადღება და სად არც კი იყურებიან. თქვენ შეძლებთ საიტის ინფორმაციის ადაპტირებას თქვენი მომხმარებლის ქცევასთან.
არ დაკმაყოფილდეთ პირველი ვარიანტით, რომელიც მოგწონთ. გამოცადეთ სხვადასხვა ვარიანტები და იპოვეთ ბრილიანტი, რომელიც მოიზიდავს თქვენს მომხმარებლებს. ჩაატარეთ AB ტესტირება, სცადეთ სხვადასხვა სათაურები, ღილაკები, ფორმები, ლიდ-მაგნიტები და ა.შ. ყველაფერი ისწავლება შედარებით და მით უმეტეს ბიზნესში.
დაწერეთ სათაურები, რომლებიც გამოხატავენ ტექსტის მნიშვნელობას, თავად ტექსტის გამოყენების გარეშე. ეს საშუალებას გაძლევთ გაზარდოთ ვებ-საიტის კონვერსია, რადგან სათაური იპყრობს ყურადღებას და იწვევს ინტერესს მომხმარებლებში. ტექსტებს თითქმის არ კითხულობენ.
ასე რომ, ყველა ეს ხერხი არ არის ამოღებული ჩვენი თავიდან, არამედ ეფუძნება ჩვენს გამოცდილებას და ციფრებს. ამიტომ, განახორციელეთ, გამოსცადეთ და მიიღეთ თქვენი დიდი ხნის ნანატრი ეფექტი საიტში ჩადებული ძალისხმევით.