ჩვენი გადაწყვეტილებები გაზარდოს გაყიდვები. იხდით შედეგი!
მთავარი|სიახლეები|ტოპ 20 რჩევა კონვერსიის გასაზრდელად საიტზე ან ლენდინგზე  (ნაწილი 2)
უკან

ტოპ 20 რჩევა კონვერსიის გასაზრდელად საიტზე ან ლენდინგზე (ნაწილი 2)

სტატიის პირველ ნაწილში ჩვენ უკვე განვიხილეთ თქვენს ვებ-საიტზე კონვერსიის გაზრდის 11 გზა. თუ ჯერ არ გინახავთ, შეგიძლიათ წაიკითხოთ აქ..

ასე რომ, ჩვენ ვაგრძელებთ თქვენი კონვერსიის გაზრდას. მთავარი ამოცანაა არა მხოლოდ წაკითხვაა, არამედ დანერგვაა თქვენს ვებ-საიტზე. პუნქტების აღწერილობაში წერია მთავარი, ასე რომ არ გაატაროთ, არამედ წაიკითხეთ.

ველების მინიმალური რაოდენობა ფორმაში

რაც უფრო ნაკლები ველი იქნება ფორმაში, მით უკეთესი. იდეალური რაოდენობაა ერთი ან ორი ველი, მაქსიმუმ სამი. თქვენ შეგიძლიათ დაამატოთ ავტომატური შევსება, მაგალითად, ტელეფონის კოდი ავტომატურად განისაზღვრება გეოლოკაციის მიხედვით. ამ გზით ჩვენ შევამცირებთ გადაწყვეტილების მიღების დროს და კონვერსიას განაცხადში.

საიტის გაყიდვადი ქვედა კოლონტიტული

ქვედა კოლონტიტული არ უნდა იყოს ყველა ბმულის მშრალი კოლექცია. აქ შეგიძლიათ განათავსოთ ექსკლუზიური შეთავაზებები, ლიდ- მაგნიტები, განაცხადის ფორმები და სხვა სასარგებლო მასალები. ეს იპყრობს მომხმარებლების ყურადღებას და კვლავ ზრდის კონვერსიას.

საიტის სათაური

საიტის სათაურმაც ასევე უნდა გაიყიდოს, მაგრამ განსხვავებულად. მთავარი, რაც გაზრდის კონვერსიას, არის ღილაკი ძირითადი სამიზნე მოქმედებით. მომხმარებლებს მოსწონთ გადაწყვეტილების სწრაფად მიღება და თუ ღილაკი ყოველთვის ჩანს, ისინი უფრო მეტად დატოვებენ მოთხოვნებს. სათაური ასევე შეიძლება შეიცავდეს ინფორმაციას ფასდაკლებების, თქვენი რეიტინგის, მთავარი უპირატესობის, მდებარეობის, მესინჯერების და სხვა ფუნქციების შესახებ, რომლებიც შეიძლება იყოს მნიშვნელოვანი თქვენი სამიზნე აუდიტორიისთვის.

გამოყენების სიმარტივე

კლიენტს ნამდვილად არ სჭირდება თქვენი პროდუქტი იმდენად, რომ მან ასევე გაიგოს ვებ - საიტის ფუნქციონირება და იფიქროს როგორ დატოვოს მოთხოვნა იქ. მიეცით მას საშუალება უბრალოდ იყიდოს, გაიგოს მეტი, მოგწეროთ. კარგი სტრუქტურის მაგალითი: სათაური კონტაქტებით, ქალაქით, ღილაკით; მოსახერხებელი მენიუთი მკაფიო პუნქტებით; სარგებელი მთავარ ეკრანზე და მნიშვნელოვანი სამიზნე აქცია მკაფიო პირობებით; ხშირად დასმული კითხვები და მოსახერხებელი საკომუნიკაციო მესენჯერი.

რიცხვების გამოყენება

გამოკვეთეთ ძირითადი რიცხვები დიდად. რამდენი წარმატებული პროექტია დასრულებული, რამდენი კილომეტრი გაიარეთ თქვენი ქარშერინგით, რამდენი კგ მტვერი ჩამოირეცხა დასუფთავების სერვისმა და ა.შ. დაამატეთ ემოციები: ფოტოები, რომლებიც ასახავს მიზანს და მის მოსალოდნელ რეაქციას თქვენს პროდუქტზე. თუ ყველაფერს სწორად შეარჩევთ, მომხმარებლები დაინახავენ საკუთარ თავს და უფრო მეტად მოისურვებენ თქვენს პროდუქტს, ემოციების გულისთვის

უკუკავშირი და ინტერაქტიულობა

თუ ფიქრობთ, რომ მიმოხილვები მოძველებულია, მაშინ თქვენ ნახეთ არასწორი მიმოხილვები. სთხოვეთ თქვენს კლიენტებს დატოვონ რამდენიმე ვიდეო მიმოხილვა: ისინი მნიშვნელოვნად ზრდიან თქვენსადმი ნდოობას, გამოიყურება თანამედროვედ და მოითხოვს ნაკლებ დროს კლიენტისგან. და თუ თქვენ შეცვლით ბლოკის მშრალ სათაურს „მიმოხილვები“ სათაურით პირდაპირი სარგებლით ან უპირატესობით, მაგალითად: „ჩვენ ვაკვირდებით ჩვენს რეპუტაციას და ვამაყობთ, რომ გვირჩევენ“. გამოიყენეთ არა მხოლოდ ტექსტური მიმოხილვები, არამედ სქრინშოტები , ფოტოები, ვიდეო, ხმოვანი შეტყობინებები - ყველაფერი რაც მაქსიმალურად ბუნებრივი იქნება.

ტარიფების შედარება და ფულის დაბრუნების გარანტია

სტატისტიკურად დადასტურებულია, ფასების სამი ვარიანტიდან , ხალხი ძირითადად ირჩევს საშუალოს. ასე რომ, ჯობია მომსახურების ან პროდუქტის სამი ფასის გათვალისწინება თქვენი ჩეკის გასაზრდელად. თანხის დაბრუნება ასევე შეიძლება გარანტირებული იყოს. ხშირად კლიენტები არ იყენებენ დაბრუნებას, მაგრამ იმის ცოდნით, რომ ასეთი ვარიანტი არსებობს, ისინი უფრო მეტად გენდობიან.

საიტზე დროის ანალიზი და ნახვის სიღრმე

დააკავშირეთ ყველა სახის მრიცხველი საიტთან და გააანალიზეთ მომხმარებლების მიერ საიტზე გატარებული დრო და დათვალიერების სიღრმე. ამ გზით თქვენ გაიგებთ, რაზეა მიმართული მომხმარებლის ყურადღება და სად არც კი იყურებიან. თქვენ შეძლებთ საიტის ინფორმაციის ადაპტირებას თქვენი მომხმარებლის ქცევასთან.

ჰიპოთეზების ტესტირება

არ დაკმაყოფილდეთ პირველი ვარიანტით, რომელიც მოგწონთ. გამოცადეთ სხვადასხვა ვარიანტები და იპოვეთ ბრილიანტი, რომელიც მოიზიდავს თქვენს მომხმარებლებს. ჩაატარეთ AB ტესტირება, სცადეთ სხვადასხვა სათაურები, ღილაკები, ფორმები, ლიდ-მაგნიტები და ა.შ. ყველაფერი ისწავლება შედარებით და მით უმეტეს ბიზნესში.

U-IX ქოფირაითინგი

დაწერეთ სათაურები, რომლებიც გამოხატავენ ტექსტის მნიშვნელობას, თავად ტექსტის გამოყენების გარეშე. ეს საშუალებას გაძლევთ გაზარდოთ ვებ-საიტის კონვერსია, რადგან სათაური იპყრობს ყურადღებას და იწვევს ინტერესს მომხმარებლებში. ტექსტებს თითქმის არ კითხულობენ.

ასე რომ, ყველა ეს ხერხი არ არის ამოღებული ჩვენი თავიდან, არამედ ეფუძნება ჩვენს გამოცდილებას და ციფრებს. ამიტომ, განახორციელეთ, გამოსცადეთ და მიიღეთ თქვენი დიდი ხნის ნანატრი ეფექტი საიტში ჩადებული ძალისხმევით.

ბოლო სიახლეები

bg
arr
bg
arr

როგორ გავზარდოთ გაყიდვების ჯვარი-მარკეტინგი

Если вы пытались продвигать свой бизнес на различных каналах, то перекрестный маркетинг может вас заинтересовать. Что это такое? Это подход, при котором вы интегрируете несколько каналов в один безупречный опыт для клиентов.

bg
#გაყიდვების
arr
bg
#გაყიდვების
arr

როგორ შევქმნათ დამაჯერებელი კომერციული შეთავაზება

თქვენმა სააგენტომ პოტენციურ კლიენტთან შეხვედრა, ანალიზი და რეკომენდებული ციფრული მარკეტინგის სტრატეგიის წარდგენა დაასრულა. ახლა კლიენტს სურს თქვენი კომერციული შეთავაზების ნახვა და გადაწყვიტოს, უნდა თუ არა კონტრაქტის გაფორმება.

bg
#ბიზნეს
arr
bg
#ბიზნეს
arr

ეფექტური ბიზნეს ზრდის მეშვეობით შვიდი კომპეტენციები

ფრენკ კოველმა შექმნა შვიდი უნარის სტრუქტურა, რათა დაეხმაროს სააგენტოებს, აშენონ ეფექტური ზრდის პროცესი. სტრუქტურა ეფუძნება შვიდ ძირითად კომპეტენციას, რომლებიც უნდა იყოს შევსებული, რათა სააგენტომ მიაღწიოს წარმატებას.

bg
#ბიზნეს
arr
bg
#ბიზნეს
arr

როგორ შევქმნათ სააგენტოს მისია, რომელიც ნამდვილად დააინტერესებს თანამშრომლებს?

დიდი ნაწილი ბიზნესის მფლობელებისა აცნობიერებს, რამდენად მნიშვნელოვანია ჰქონდეთ მიზანი თავიანთი ბიზნესისთვის. ბოლო წლებში, ყველაზე წარმატებული ბიზნესის დამფუძნებლებმა გააზიარეს, თუ როგორ მოახდინა მიზანმა გავლენა მათ ორგანიზაციებზე.

bg
#მარკეტინგი
#განვითარების
arr
bg
#მარკეტინგი
#განვითარების
arr

განვითარების gamification ინტერნეტში. როგორ გაზრდის მიზნით, მაშინ, როდესაც შექმნა ბიზნეს ნახვა

მისი მთავარი მიზანი მომხმარებლების ჩართულობის, მოტივაციისა და ინტერაქციის ზრდაა. ეს მიიღწევა პროგრესის და ჯილდოების პრინციპების მეშვეობით. გეიმიფიკაციის სისტემა დაფუძნებულია ადამიანის ფსიქოლოგიის გაგებაზე და შიდა მოტივაციის საპასუხოდ კონკურენციაზე.

bg
გაყიდვების
ოპტიმიზაცია
arr
bg
გაყიდვების
ოპტიმიზაცია
arr

10 ნაბიჯი იმისათვის, რომ დააჩქაროთ შემოსავლების მიღების დრო თქვენი სააგენტოსთვის

ეს სტატია მოიცავს 10 ნაბიჯს, რომ შეამციროთ შემოსავლების მიღების დრო და გაზარდოთ სააგენტოს ეფექტურობა.

bg
#ლიდერობა
#ინტერნეტ_მაღაზია
arr
bg
#ლიდერობა
#ინტერნეტ_მაღაზია
arr

როგორ გავზარდოთ თქვენი ინტერნეტ-მაღაზიის საშუალო შეკვეთა აპსელინგის გამოყენებით?

გინდათ გაზარდოთ თქვენი საშუალო შეკვეთა და შეინარჩუნოთ მომხმარებლის ლოიალურობა? აპსელინგი არის ეფექტური მარკეტინგული სტრატეგია, რომელიც გაძლევთ საშუალებას შესთავაზოთ თქვენს მომხმარებლებს უფრო მაღალი დონის პროდუქტები ან მომსახურებები, ვიდრე ისინი თავდაპირველად აირჩიეს.

bg
#კონვერტაცია
arr
bg
#კონვერტაცია
arr

ტოპ 20 რჩევა კონვერსიის გასაზრდელად საიტზე ან ლენდინგზე  (ნაწილი 2)

სტატიის პირველ ნაწილში ჩვენ უკვე განვიხილეთ თქვენს ვებ-საიტზე კონვერსიის გაზრდის 11 გზა. თუ ჯერ არ გინახავთ, შეგიძლიათ წაიკითხოთ აქ.

ყველა სტატია