#მარკეტინგი
#მარკეტინგი
ციფრული მარკეტინგული ბიუჯეტი: როგორ მივაღწიოთ დიდ შედეგებს მინიმალური ხარჯები
თანამედროვე კონკურენტულ ბაზარზე, ციფრული მარკეტინგი აუცილებელი ინსტრუმენტია ნებისმიერი ზომის ბიზნესისთვის. მცირე ბიზნესები და სტარტაპები ხშირად ფინანსური რესურსების ნაკლებობას განიცდიან, რაც ართულებს კონკურენციას დიდი კომპანიებთან, რომელთაც აქვთ მნიშვნელოვანი მარკეტინგული ბიუჯეტები. თუმცა, შეზღუდული რესურსებითაც შესაძლებელია მნიშვნელოვანი შედეგების მიღწევა, თუ იცით როგორ იმოქმედოთ სწორად.