მთავარი|სიახლეები|ტვირთის კომპანიებისთვის აპლიკაციების მხარდაჭერა და განვითარება
უკან

ტვირთის კომპანიებისთვის აპლიკაციების მხარდაჭერა და განვითარება

სატვირთო ავტოპარკის მართვა რთული პროცესია, სადაც ხარჯები მუდმივად იზრდება, მძღოლების რაოდენობა მცირდება და ადამიანური შეცდომები საუკეთესო ბიზნეს მოდელსაც კი ნადგურდება. ამ გამოწვევების დასაძლევად, საჭიროა სატრანსპორტო მართვის სისტემა (TMS), რომელიც თქვენს გუნდს ეფექტურ უკუკავშირს აძლევს. ასეთ შემთხვევაში, მობილური აპლიკაცია სატვირთო მძღოლებისა და დისპეტჩერებისთვის შეუფასებელი ინსტრუმენტი იქნება.

რა პრობლემებია ტრანსპორტის მართვაში?

2024 წელსაც კი, ბევრი გადამზიდავი მუშაობს ისე, როგორც 15 წლის წინ — ცხრილებით, მესენჯერებით და ელ.ფოსტით. მძღოლი მოდის დასატვირთად, იღებს ტვირთის ზედნადებს (BOL), ამოწმებს მას, ამოწმებს ტვირთს, გზავნის ფოტოს დისპეტჩერს Viber-ით ან WhatsApp-ით და შემდეგ გზას განაგრძობს.

დღევანდელი პროცესები მოძველებულია და არაეფექტური, რადგან დისპეტჩერების და მძღოლების შეტყობინებები სწრაფად ხდება დოკუმენტების გროვა, რომელშიც რთულია საჭირო ინვოისის პოვნა. ეს ართულებს მონაცემთა დაცვის უზრუნველყოფას და დროულად განსაზღვრას სატვირთოსა და ტვირთის ადგილმდებარეობისა და მდგომარეობის. საბოლოოდ, კონტროლისა და ანგარიშვალდებულების ნაკლებობა ხელს უწყობს უპასუხისმგებლო ქცევას მძღოლების მხრიდან — პრაქტიკაში, ისინი სწრაფად ივიწყებენ ანგარიშების წარმოდგენას და ტექნიკურ მომსახურებას.

მათი პირობებში ორ ათეული სატვირთოს მართვა კოშმარში გადაიქცევა ფინანსური და რეპუტაციული რისკების უამრავი რაოდენობით. თუმცა, ბევრი კომპანია კვლავ ასე მუშაობს, რაც დამღუპველი შედეგებისკენ მიდის.

რატომ არ წყვეტს პოპულარული TMS ყველა პრობლემას?

დღეს, ლოგისტიკის ოპერატორებს არ სჭირდებათ TMS-ის (სატრანსპორტო მართვის სისტემის) ახსნა ან მისი უპირატესობები. ასეთი პლატფორმები ბაზარზე 20 წელზე მეტია რაც არსებობს. ისინი ამარტივებენ კომუნიკაციას დისპეტჩერებსა და მძღოლებს შორის, ავტომატიზებენ დოკუმენტაციის მიმოსვლას და ფინანსურ ოპერაციებს, საშუალებას გაძლევთ რეალურ დროში აკონტროლოთ სატვირთოსა და ტვირთის სტატუსი, და ეხმარებიან ეფექტურად შეზღუდოთ მძღოლების დატვირთვა და ხარჯები შეამცირონ.

TMS-ის მოძებნა პირველი ნაბიჯია ნებისმიერი კომპანიისთვის, რომელიც მიზნად ისახავს ტრანსპორტის მართვის მოწესრიგებას. ბაზარზე ხელმისაწვდომია TMS ან შეგიძლიათ შეუკვეთოთ თქვენი გადაწყვეტილება. ჩვენ ცოტა ხნის წინ ვისაუბრეთ მორგებული განვითარების უპირატესობებზე. მაგრამ საკმარისი იქნება TMS-ის ფუნქციონალი პრაქტიკაში?

სამწუხაროდ, ყველაფერი ასე მარტივი არ არის. როგორც გამოცდილება აჩვენებს, TMS ხშირად ხდება პირველი ნაბიჯი კომპანიისთვის საჭირო ციფრული ეკოსისტემის განვითარების გზაზე. ყოველივე ამის შემდეგ, ტიპურ TMS სისტემას აქვს რამდენიმე შეზღუდვა, განსაკუთრებით როდესაც საქმე ეხება პოპულარულ ყუთში გადაწყვეტებს:

- ძველი ტექნოლოგიური ბაზა. თუ პლატფორმა შემუშავებულია 1990-იან წლებში და 2000-იანების დასაწყისში, ის ეფუძნება იმ დროის გადაწყვეტილებებს — გადაწყვეტილებებს, რომლებიც იწვევს მორგების, შესრულების, უსაფრთხოების და სხვადასხვა ოპერაციულ სისტემებზე მუშაობის პრობლემებს.

- მოძველებული UI/UX. ხშირად ასეთი სისტემის ინტერფეისი Windows 98-ის ეპოქიდანაა. თანამედროვე მომხმარებლები მიჩვეულები არიან მარტივ და ეფექტურ ინტერფეისებს, რომლებიც Apple-ისა და Google-ის სერვისებში გვხვდება.

- რთული დანერგვა. დიახ, პოპულარული TMS შეიძლება უზრუნველყოს შესანიშნავი პლატფორმა პროცესების ორგანიზებისთვის, მაგრამ როგორ იყენებენ ამ პლატფორმას უმეტესად დისპეტჩერები, მენეჯერები და მძღოლები? ხშირად, მასობრივი გადაწყვეტილებები ამ საკითხს არ მიაქცევენ ყურადღებას. შედეგად, თანამშრომლები არ სურთ მათი გამოყენება შეზღუდული ფუნქციონალის ან მოძველებული პლატფორმების გამო (მაგალითად, ყოველი ინვოისის ატვირთვისთვის კომპიუტერის ჩართვა უსიამოვნო ხდება).

ამ პრობლემების გადალახვა შეგიძლიათ თანამედროვე მობილური აპლიკაციით, რომელიც უზრუნველყოფს სისტემის ჯვარედინი პლატფორმის განლაგებას, დინამიკური კონფიგურაციის შესაძლებლობებს, თანამედროვე ინტერფეისს, ფუნქციებზე მარტივ წვდომას და ფართო უკუკავშირს.

როგორ ავითარებს WebMedia მძღოლებისთვის მობილურ აპლიკაციებს?

WebMedia 24 წელია ავითარებს IT გადაწყვეტილებებს ბიზნესისთვის, მათ შორის ლოგისტიკური კომპანიებისთვის პროგრამულ უზრუნველყოფას. ჩვენი გუნდები ქმნიან რამდენიმე კორპორაციულ მძღოლის აპლიკაციას აშშ-ის და აღმოსავლეთ ევროპის ბაზრებისთვის, რომლებიც პრობლემების გადაჭრას, ტრანსპორტირების ეფექტურობასა და მართვის საკითხებს ეხება.

ეს ინსტრუმენტები ციფრულ ფორმატში გადაცემენ ყველა საჭირო ინფორმაციას დისპეტჩინგისთვის TMS-ში და უზრუნველყოფენ ავტოპარკის მართვის ფართო შესაძლებლობებს, დაწყებული თვალყურის დევნებით დამთავრებული მძღოლების დატვირთვის განაწილებით და ტექნიკური მონიტორინგით.

აქ მოცემულია რამდენიმე ძირითადი უპირატესობა, რასაც ტვირთის ტრანსპორტირების მობილური აპლიკაცია გთავაზობთ:

- მარტივი, მოქნილი და ეფექტური მარშრუტის დაგეგმვა, რომელიც მოიცავს დიდი რაოდენობის დასატვირთი, მიწოდებისა და დამატებითი გაჩერებების დაგეგმვას.

- მძღოლებს შეუძლიათ სწრაფად შეიტანონ მონაცემთა ბაზაში დამატებითი საწვავის ან სატვირთო ავტომობილის შეკეთების ხარჯები და მიიღონ ანაზღაურება ბიუროკრატიული წითელი ლენტების გარეშე.

- DVI და PTI სატვირთოების ტექნიკური მდგომარეობის შესამოწმებლად.

- აპლიკაცია შეიძლება ჩაწეროს მძღოლის ლიცენზიები, დაზღვევა და ექსპერტიზის დასკვნები ციფრულ მონაცემთა ბაზაში.

როგორ მუშაობს სატვირთო მძღოლებისთვის აპლიკაციები პრაქტიკაში?

თავდაპირველად, მძღოლი ქმნის ტვირთის მიწოდებას, განსაზღვრავს მარშრუტს, და შემდეგ იღებს მიწოდების შეტყობინებას მის სმარტფონზე, რომელიც მიუთითებს მარშრუტს, ტვირთის მახასიათებლებს, პირობებს და კომენტარებს.

მძღოლი აპლიკაციაში ატვირთავს ციფრულ ინვოისს და გზავნის დისპეტჩერს. დისპეტჩერთან კომუნიკაციისას ასევე შეიძლება განიხილონ სპეციფიკური ტრანსპორტირების პირობები (მაგალითად, მაცივრის ან სპეციალური ტრეილერის გამოყენება). თუმცა, მოგზაურობა შეიძლება დამტკიცდეს მხოლოდ მას შემდეგ, რაც სატვირთო გაივლის სავალდებულო ტექნიკურ შემოწმებას.

მოგზაურობის დროს, მძღოლი შეიძლება გადაიხადოს არაგეგმიური ხარჯები, როგორიცაა საქონლის ჩატვირთვა/გადმოტვირთვა ან მსუბუქი შეკეთება. ამ შემთხვევაში, ისინი განაცხადებენ ანაზღაურებისთვის, რომელიც ავტომატურად დამუშავდება და ჩართვება მათ ხელფასში.

ყველა მონაცემი შედის TMS-ში და ხელმისაწვდომია თითოეული სისტემის ოპერატორისთვის. მძღოლის მოქმედებებს შეუძლიათ თვალყურის დევნება მიწოდების ყველა ეტაპზე, რაც ბევრად ნაკლებ შრომას და ბიუროკრატიას მოითხოვს და მინიმიზირებს რისკებს და ხარჯებს.

თითოეული პლატფორმა უნიკალურია, რადგან ინდივიდუალურად იქმნება კომპანიის მოთხოვნებისა და ბიზნეს პროცესების მიხედვით. მაგალითად, ზოგიერთ კლიენტს სჭირდება HR ფუნქციონალის ინტეგრაცია სატრანსპორტო ეკოსისტემაში ახალი მძღოლების მოსაძებნად და დასაქმებისთვის, მოწინავე ბუღალტრული ფუნქციები, ან სატვირთო ბიზნესის აპლიკაციებით მძღოლის დისციპლინის პრობლემების გადაჭრა.

როგორც პრაქტიკა აჩვენებს, შრომის დისციპლინის პრობლემების გადაჭრა შესაძლებელია მობილური აპლიკაციით. საკმარისია დაამატოთ თამაშის ელემენტები, რომლებიც უზრუნველყოფენ წახალისებას წესების დაცვისთვის. მაგალითად, ერთ-ერთ ჩვენს პროდუქტში, ჩვენ შევიმუშავეთ მისიების და მიღწევების სისტემა მძღოლებისთვის, რომელიც ვიდეო თამაშებს ჰგავს. დისპეტჩერები, ბუღალტრები და მენეჯერები შეუძლიათ მძღოლებისთვის გახსნან მისიები (მაგალითად, "მოახდინე ტექნიკური მომსახურება მომდევნო სამ დღეში" ან "ატვირთე 10 ინვოისი სისტემაში"). დავალებების შესრულება ჯილდოვდება კომპანიის ბრენდირებული ტოკენებით, რომლებიც შეიძლება გაცვალოს საქონელზე, ფინანსურ ბონუსებზე ან დამატებით თავისუფალ დღეებზე.

ეს მიდგომა მძღოლებში ბევრად უკეთ იმუშავა, ვიდრე ჯოხის მეთოდი და აჩვენა, რომ სატრანსპორტო მართვის გამამხნევებელი არის ახალი ეტაპი, რომელიც მალე შეცვლის ინდუსტრიას.

ძირითადი ფუნქციები, რომლებიც მძღოლებისთვის სასარგებლოა

მოდით დავამატოთ რამდენიმე ძირითადი ფუნქცია, რომლებსაც შეგიძლიათ დააინსტალიროთ სატვირთო მძღოლების ინსტრუმენტების აპლიკაციაში.

ტვირთის ძიების ან შეკვეთების განყოფილება

კომპანიის უზარმაზარი გამოცდილების საფუძველზე, რომელმაც შექმნა მოწინავე ავტომობილის გადატანის აპლიკაცია:

"თუ გადაწყვეტთ მოწინავე ტექნოლოგიების დანერგვას ან დროით გამოცდილი სცენარის შენარჩუნებას, თქვენი ავტომობილის გადატანის აპლიკაციაში ცენტრალური ელემენტი მაინც დარჩება ტვირთის ფორუმი, სადაც მძღოლებს შეუძლიათ აირჩიონ ყველაზე მომგებიანი შეკვეთები, ან ეს დავალება დისპეტჩერს დაევალება. მეორე შემთხვევაში, საჭიროა შეკვეთების ისტორია ყველა საჭირო ინფორმაციით (მაგალითად, გადატანის მანქანების ტიპი და თანმდევი დოკუმენტაცია) და შეკვეთის სტატუსის ჩვენება. ზოგადად, ყველაფერი ეს უნდა წარედგინოთ ერთ პლატფორმაზე, ანუ მობილურ აპლიკაციაში, რათა მძღოლებმა სწრაფად იხილონ მათთვის საჭირო მონაცემები, არ დაეძიონ ათობით მესამე პროგრამით ან ქაღალდოვანი დოკუმენტებით."

აქედან გამომდინარე, ყველაფერი ეს შესანიშნავად აჩვენებს ტვირთის ძიების და/ან შეკვეთების განყოფილების ხარისხიანი განვითარების მნიშვნელობას თქვენს აპლიკაციაში.

მარშრუტის და საწვავის ოპტიმიზატორი

როგორც ავტომობილის გადატანის ბიზნესის მფლობელი, მუდმივად უნდა ეცადოთ ხარჯების ოპტიმიზაციას და შემცირებას. ამისათვის შეიძლება დაგჭირდეთ მარშრუტის და საწვავის ოპტიმიზატორი, რომელიც დაფუძნებულია რთულ მათემატიკურ ალგორითმებზე და ხელოვნურ ინტელექტზე - ყველაფერი ეს დამოკიდებულია თქვენს ბიუჯეტსა და AI-ის დანერგვის პირად დამოკიდებულებაზე. ზოგადად, ბაზარზე ბევრ მზა ოპტიმიზაციის გადაწყვეტილებებია ხელმისაწვდომი, ამიტომ შეგიძლიათ განიხილოთ უფრო ხელმისაწვდომი ვარიანტი, რომელიც თქვენი წამყვანი პროგრამის ინტეგრაციას მოიცავს.

პარკირების ადგილის ხელმისაწვდომობა

მიმდინარე დროის მძღოლებისთვის დასაკავებლად, შეგიძლიათ შექმნათ გრაფიკული პანელი თქვენს აპლიკაციაში, სადაც მძღოლები უკეთ შეძლებენ პარკირების ნავიგაციას და სწრაფად შეამოწმონ ხელმისაწვდომი ადგილები. ეს განსაკუთრებით სასარგებლოა დიდი ავტოპარკის მქონე კომპანიებისთვის.

ტვირთის მონიტორინგი, დოკუმენტების ატვირთვა

ასევე, გონივრულია, რომ შესთავაზოთ ფუნქციები დოკუმენტების, ტვირთის ფოტოების და სხვა ფაილების ატვირთვისათვის, რომლებიც მესამე პროგრამებში გენერირდება, რათა დაასრულონ თითოეული შეკვეთა. ასე მძღოლებს აღარ მოუწევთ მესამე პროგრამებითა და საცავებით მათი გამოგზავნისა და დისპეტჩერებთან გაზიარება.

ამინდის პირობები

ამინდის პირობები შეიძლება სერიოზულ დაბრკოლებას წარმოადგენდეს შეკვეთების წარმატებულ დასრულებაში. ამიტომ, უნდა წარუდგინოთ შესაბამისი ფუნქციონალი (ფონურ რეჟიმში შეტყობინებების მიწოდების შესაძლებლობით) თქვენს აპლიკაციაში. რასაკვირველია, ეს ფუნქცია ძირითადად პრიორიტეტული არ არის, ამიტომ ყოველთვის შეგიძლიათ უარი თქვათ მის საბაჟო განხორციელებაზე, სასარგებლოდ მესამე აპლიკაციებზე, როგორიცაა MyRadar Weather Radar. თუმცა, ყველაზე მისაღები ვარიანტი მაინც არის ერთიანი გადაწყვეტის განვითარება.

როგორ დავიწყოთ ციფრული ტრანსფორმაცია?

დღესდღეობით, ლოგისტიკური ბიზნესი ციფრულ ტრანსფორმაციაზე უნდა გადაიხაროს, და რაც უფრო ადრე დაიწყებს სატრანსპორტო კომპანია თავისი ტვირთის ლოგისტიკის აპლიკაციის მოძიებას ან განვითარების დაგეგმვას, მით უფრო მარტივად განვითარდება და გაიზრდება.

ლოგისტიკური პროგრამული უზრუნველყოფის წარმატებული დანერგვა იწვევს ხარჯების მნიშვნელოვან შემცირებას და საოცარი მომგებიანობის ზრდას. დიდი კომპანიებისთვის ჩვენ შეგვიძლია გადავარჩინოთ ათი ათასობით დოლარი ყოველ თვე. თუმცა, ასეთი პროგრამული უზრუნველყოფის წარმატებით განვითარების და დანერგვის რთული ამოცანაა — საჭიროა ინდუსტრიის სპეციფიკის და თანამედროვე IT ტენდენციების გათვალისწინება.

თუ გადაუდებელ პრობლემებს აწყდებით სატრანსპორტო კომპანიის მუშაობის ეფექტურობაში, ნუ ეცდებით ყველა საკითხის გადაჭრას დამოუკიდებლად. დაუკავშირდით WebMedia-ს კონსულტაციისთვის. ჩვენ ყოველთვის მზად ვართ გაგიზიაროთ ჩვენი გამოცდილება და ცოდნა, წარმოგიდგინოთ ჩვენი შემთხვევები და გავცეთ პასუხი რთულ კითხვებზე.

ბოლო სიახლეები

bg
arr
bg
arr

ციფრული ტყუპების სისტემა უძრავი ქონებისთვის: დეტალური მიმოხილვა

ციფრული სისტემა Twin ცვლის მიდგომა უძრავი ქონების მართვა. ზუსტი 3D მოდელები, აცვიათ პროგნოზირების, ხარჯების შემცირება, და წარმატებული გამოყენების შემთხვევაში.

bg
#E-COMMERCE
#MARKETPLACE
arr
bg
#E-COMMERCE
#MARKETPLACE
arr

როგორ განვავითაროთ მარკეტფლეისი:

მარკეტფლეისის შექმნა რთული და ეტაპობრივი პროცესია, რომელიც მოითხოვს ბიზნეს-შეფასებების, ბაზრის თავისებურებებისა და მიზნობრივი აუდიტორიის საჭიროებების ზუსტ გაგებას. ამ სტატიაში განვიხილავთ პლატფორმის განვითარების ძირითად ეტაპებს და გავაანალიზებთ წარმატებული მაგალითების გამოცდილებას ევროპიდან და დსთ-დან.

bg
#E-COMMERCE
arr
bg
#E-COMMERCE
arr

150-ზე მეტი e-commerce პროექტის ანალიზი — აი, რა გავიგეთ

150-ზე მეტი e-commerce პროექტის შესწავლის შედეგად, გამოვავლინეთ რამდენიმე მნიშვნელოვანი ფაქტორი, რომლებიც ხელს უწყობს ონლაინ მაღაზიების პოზიციების გაძლიერებას და მათ უნიკალურ მიმზიდველობას თანამედროვე მომხმარებლებისთვის. მოდი, უფრო დეტალურად განვიხილოთ ჩვენი აღმოჩენები:

bg
#E-commerce
arr
bg
#E-commerce
arr

ელექტრონული კომერცია მწარმოებლებისათვის: ნარევი მეთოდები და მიდგომები, რომლებიც თამაშის წესებს ცვლის

ელექტრონული კომერცია ხდება აუცილებელი ინსტრუმენტი გაყიდვების გაზრდისა და მომხმარებლებთან ურთიერთობების გაძლიერებისთვის. კვლევები აჩვენებს, რომ კომპანიები, რომლებიც ელექტრონულ კომერციას ახორციელებენ, შემოსავალს 20–30%-ით ზრდიან. ბევრი მწარმოებელი კარგავს მარგინალობას, როდესაც შუამავლების მეშვეობით ყიდის, მაშინ როდესაც პირდაპირი გაყიდვა შეუძლია საბოლოო მომხმარებელს. 70%-ზე მეტი მყიდველი თავის საყიდლებრივი გზას ონლაინ იწყებს. ამ ტენდენციის იგნორირება ნიშნავს მოგების და შესაძლებლობების ხელიდან გაშვებას. მოდით გავაანალიზოთ შვიდი მეთოდი, რომელიც დაგეხმარებათ ელექტრონული კომერციის სრული პოტენციალის გამოყენებაში.

bg
arr
bg
arr

3 გაყიდვების სტრატეგიების უძრავი ქონების დეველოპერები

უძრავი ქონების გაყიდვა რთული და კონკურენტული პროცესია, განსაკუთრებით საქართველოს ბაზარზე. დეველოპერებს ინვესტორების, მყიდველების და პარტნიორების მიზიდვა ჯერ კიდევ მშენებლობის საწყის ეტაპებზე სჭირდებათ, რადგან პროექტის წარუმატებლობის რისკი დიდია. მაშ, რა უნდა გააკეთოთ, რომ დაგამჩნიონ და არა მხოლოდ ყურადღება მიიქციოთ, არამედ მეტი გაყიდვაც განახორციელოთ?

bg
#გაყიდვების
arr
bg
#გაყიდვების
arr

8 გზები, რათა გაიზარდოს უძრავი ქონების გაყიდვების მშენებლობის ფაზა

შენობის გაყიდვა მშენებლობის დაწყებამდე – ეს არის ძლიერი საშუალება, რათა პროექტის დროზე ადრე შესრულება და სარგებლის გაზრდა მოიპოვოთ. კონკურენტულ ბაზარზე ასარჩევად, უნდა მოირგოთ ინოვაციური სტრატეგიები, რომლებიც არა მხოლოდ ყურადღებას მიიპყრობს, არამედ დამატებით ღირებულებას შექმნის თქვენს მომხმარებლებზე. აქ არის რამდენიმე ახალი იდეა, რომელიც ახლა იწყებს პოპულარობას ან ჯერ ფართოდ არ არის გამოყენებული:

bg
#გაყიდვების
arr
bg
#გაყიდვების
arr

როგორ უზრუნველყონ გაყიდვების ადრე ქონება, მშენებლობა

დეველოპერებისთვის მნიშვნელოვანია უძრავი ქონების გაყიდვების დაწყება ჯერ კიდევ მაშინ, როცა ექსკავატორი არ შეხებია მიწას. ეს არა მხოლოდ აჩქარებს ინვესტიციების დაბრუნებას, არამედ უზრუნველყოფს უფრო სტაბილურ მოთხოვნას მშენებლობის ეტაპზე. ამ სტატიაში განვიხილავთ, როგორ მოვემზადოთ ეფექტურად გაყიდვებისთვის მშენებლობის დაწყებამდე, გამოცდილი მეთოდების და წარმატებული ქეის

bg
#დიზაინი
arr
bg
#დიზაინი
arr

საერთო UX/UI შეცდომები app განვითარების

მედიცინის აპლიკაციების, ბიზნესისა თუ სხვა სფეროების აპლიკაციების შექმნა არის რთული პროცესი, რომელიც საჭიროებს როგორც ესთეტიკურ, ასევე ტექნიკურ გადაწყვეტილებებს. უვარგისი UX/UI დიზაინის გარეშე, აპლიკაციამ შეიძლება დაკარგოს მომხმარებლები.

ყველა სტატია