მთავარი|სიახლეები|ნახვა განვითარების უძრავი ქონების: საჭირო ფუნქციები
უკან

ნახვა განვითარების უძრავი ქონების: საჭირო ფუნქციები

უძრავი ქონების ვებ-გვერდის დიზაინზე მუშაობისას, მნიშვნელოვანია გავითვალისწინოთ, რომ ეს სფერო, როგორც სხვა მრავალი, ხასიათდება მომხმარებლების უნიკალური საჭიროებებით, მიზნებით და დავალებებით. ამიტომ, თქვენი განვითარების გუნდი უნდა იცნობდეს როგორც ვებ-დეველოპმენტის ნიუანსებს და თანამედროვე ტექნოლოგიებს, ასევე უძრავი ქონების ბაზრის სპეციფიკას.

ქვემოთ, ჩვენ განვიხილავთ ისეთ ასპექტებს, რომლებიც თქვენს პროექტს უნდა ჰქონდეს მომხმარებელთა საჭიროებების დასაკმაყოფილებლად და თქვენი ბიზნესის მიზნების მისაღწევად.

რატომ სჭირდება თქვენს უძრავი ქონების ბიზნესს ვებ-გვერდის მორგებული განვითარება

ეპოქაში არ კოდი და დაბალი-კოდი განვითარების, ეს იქნება უცნაური, არ განიხილოს არჩევის მარტივი და სწრაფი გზა, რათა განახორციელოს ნახვა გამოყენებით მზა ხსნარი.

ასე რომ, თუ თქვენი პირველი იდეა იყო აირჩიოს ნახვა მშენებელი თქვენი პროექტი თქვენ ხართ არასწორი გზა. ფაქტია, რომ ასეთი გადაწყვეტილებები კარგი მხოლოდ ერთი-გვერდი საიტები (როგორიცაა პრომო საიტები) და პატარა ონლაინ მაღაზიებში. უფრო სერიოზული ამოცანები, მათი შესაძლებლობები ძალიან შეზღუდულია. რა თქმა უნდა, თქვენ ყოველთვის შეგიძლიათ მიმართავს განვითარებად საბაჟო მოდული ან API მოგვარებას უნიკალური პრობლემები. თუმცა, მუდმივად მზარდი ფუნქციონალური საიტი ამ გზით ქმნის ბევრ ხარვეზებს და ხდის ცუდად შეეფერება განახლებები.

მით უმეტეს, თუ ჩვენ ვსაუბრობთ გადაწყვეტილებები მოითხოვს მდიდარი და ზოგჯერ უნიკალური ფუნქცია ტიპიური უძრავი ქონების ნიშა, ის აზრი, რომ ფოკუსირება მოძიებაში სპეციალისტები საბაჟო განვითარების თავიდანვე.

ეს გზა, თქვენ არა მხოლოდ შეძლებს განახორციელოს სასურველი თვისებები (მეტი შესაძლებლობები ნახვა მშენებელი), არამედ მისაღწევად საჭირო დონეზე პერსონალიზაციის და მომხმარებლის კეთილგანწყობა, რომელიც თითქმის შეუძლებელი მზა გადაწყვეტილებები.

საბოლოოდ, საბაჟო განვითარება უზრუნველყოფს თქვენი ვებ მყარი საფუძველი მომავალი scalability, მას შემდეგ რაც დეველოპერები თავდაპირველად design არქიტექტურა, რომ არ არის ადვილი, განახლება, ოპტიმიზაცია, და გაფართოებას. ამდენად, თქვენ თავიდან სიტუაციებში, სადაც, გარკვეულ ეტაპზე თქვენი ბიზნესის განვითარების, თქვენ უნდა მთლიანად უარი თქვას გადაწყვეტა ეფუძნება ნახვა აღმაშენებელი და შექმნას ახალი, რომელიც აკმაყოფილებს თქვენი მიმდინარე ბიზნეს საჭიროებებს.

გრძელვადიან პერსპექტივაში, საბაჟო პროექტი ზრდის სამომხმარებლო კმაყოფილების და გადაარჩენს თქვენ ფული არ აიძულა თქვენ უნდა განვითარდეს ნულიდან.

თქვენი საიტი, როგორც საუკეთესო გზა ურთიერთქმედება მომხმარებლებს

შეფასებისას საჭიროა ვებ განვითარების თქვენი ბიზნესის, თქვენ უნდა გვესმოდეს, რომ აქვს საიტი, დღეს არის არა მხოლოდ კიდევ ერთი ტენდენცია ციფრული ასაკი, მაგრამ შესანიშნავი შესაძლებლობა, რათა იპოვოს ახალი გზები ურთიერთქმედება პოტენციურ კლიენტებს, განსაკუთრებით დისტანციურად.

საერთო ჯამში, ნახვა და ნებისმიერი სხვა ციფრული პლატფორმების, როგორიცაა სოციალური მედიის და მედია სარეკლამო, შეგიძლიათ, თუ გამოიყენება სწორად, რათა თქვენი ბიზნესის სასურველი გამოსახულება და მოვიზიდოთ ახალი კლიენტები. აქ, თქვენ შეგიძლიათ წარმოადგინოთ თქვენი კომპანია ხელსაყრელი ნათელი და გაფართოებას თქვენი სამიზნე აუდიტორიის მიღმა კონკრეტულ რეგიონში.

ძირითადი ტიპის უძრავი ქონების საიტებზე

ფორმალურად, არსებობს ოთხი ძირითადი ტიპის საიტებზე, უძრავი ქონების ინდუსტრიაში. ამავე დროს, თქვენ შეგიძლიათ შექმნათ უნივერსალური ვებ-პლატფორმა, რომელიც უზრუნველყოფს სხვადასხვა ფუნქციები დამოკიდებულია მომხმარებლის როლი. ასე რომ, მოდით, გავარკვიოთ, რა ამ ოთხი სახეები არიან.

უძრავი ქონების განცხადების საიტებზე: ამ საიტებზე მოუყრის მახასიათებელია და მემამულეების ერთ ადგილას. ისინი, როგორც წესი, ადაპტირებული ნებისმიერი მოწყობილობა (კომპიუტერი, მობილური). გაითვალისწინეთ, რომ დაიწყოს ასეთი პლატფორმა, თქვენ სავარაუდოდ დახმარება გვჭირდება უძრავი ქონების სააგენტო,, თუ თქვენი ბიზნესი არ იძლევა ასეთი მომსახურება.

უძრავი ქონების მოედნებზე: უძრავი ქონების მოედნებზე იმოქმედოს, როგორც სახის ციფრული შუამავლის ქონების მფლობელები და მყიდველებს. ასეთი საიტები ხშირად აქვს ფუნქციონალური ჩატარების ოპერაციები, რომელიც შეიძლება იყოს შესანიშნავი წყარო მონეტიზაციის მათი მფლობელები.

უძრავი ქონების Aggregators: ამ ტიპის ვებ რესურსი აგრეგატები განცხადების მესამე მხარის უძრავი ქონების ვებ-საიტები. ამდენად, იგი უზრუნველყოფს ბოლოს წევრებს ვრცელი კატალოგი მიმდინარე გთავაზობთ უნარი ფილტრი და სორტირება, უამრავი პარამეტრები.

ქონების მართვის საიტებზე: მესაკუთრეები ისეთი საიტები მართვა დატვირთვის მათი თვისებები და სიმღერა და პროცესი კომუნალური გადასახადები. მოწინავე სისტემების, ასევე შეგიძლიათ დაუკავშირდეთ IoT მოწყობილობები ფარგლებში ჭკვიანი მთავარი სისტემები და ამით დისტანციურად მართვას, მათი პარამეტრები.

ძირითადი მახასიათებლები უძრავი ქონების საიტებზე

მიუხედავად იმისა, რა ტიპის საიტი თქვენ აპირებთ შექმნათ, არსებობს ზოგადი მითითებული მახასიათებლები, ეს უნდა იყოს კონკურენტუნარიანი, სასარგებლო და მოსახერხებელი მომხმარებელს. ჩვენ ვსაუბრობთ შემდეგი:

- გასაგებია ნავიგაცია საფუძველზე, კარგად გააზრებული სტრუქტურა

- რეაგირების ნებისმიერი ტიპის მოწყობილობა

- მონაცემთა უსაფრთხოების მომხმარებელი

- სოციალური მედია ინტეგრაციის

საუბარი კონკრეტული თვისებები, უძრავი ქონების საიტი, შემდეგი ექვსი დაგეხმარებათ მისაღწევად ყველა ამ მიზნების მისაღწევად:

ხელმისაწვდომობის სხვადასხვა განცხადების

მრავალჯერადი ჩამონათვალი მომსახურება (MLS) სისტემა ამარტივებს გარიგების პროცესი შორის უძრავი ქონების ბროკერი, ეხმარება ჩამონათვალი ბროკერები იპოვოს კოოპერატივის ბროკერებს, რომლებიც პირდაპირ მუშაობა მყიდველები. პრაქტიკულად, MLS არის კერძო მონაცემთა ბაზა, და თუ თქვენ არ უზრუნველყოფს გაქირავება/გაყიდვა მომსახურება თავს, მაგრამ უნდა თქვათ, რომ ეს, თქვენ უნდა მიიღოს დამატებითი ძალისხმევა. კონკრეტულად, თქვენ შეგიძლიათ იპოვოთ კერძო, დაგირავება-ის საიტი და მიმართეთ მათ უშუალოდ, ურთიერთობა, ონლაინ, რომელსაც შეუძლია უზრუნველყოს (როგორც წესი, ფასიანი ვარიანტი), ან მხრივ, უძრავი ქონების აგენტი.

საძიებო ფილტრები

მას შემდეგ, რაც ათობით, ასობით ან თუნდაც ათასობით ახალი განცხადების შეიყვანეთ უძრავი ქონების ბაზარზე ბინების დღიური (დამოკიდებულია ზომა რეგიონში, თქვენ საფარი), მოძიებაში საუკეთესო ვარიანტი კლიენტებს შეიძლება daunting ამოცანა გარეშე დამხმარე ინსტრუმენტები. კონკრეტულად, შეგიძლიათ ვიწრო მათი ძებნა გამოყენებით ფილტრები ჩაშენებული ძებნა ბარი. ეს გზა, ნაცვლად ათვალიერებს ასობით განცხადების, თქვენი მომხმარებლების შეგიძლიათ ფოკუსირება პირველი ათეული ან ორი ვარიანტი.

თქვენ ასევე შეგიძლიათ ოპტიმიზაცია საძიებო თქვენს საიტზე ინტეგრირება ინტერაქტიული რუკები ქონების tagging. მაგალითად, ინტეგრაციის Google Maps დაგეხმარებათ ამ. მადლობა ამ ინტეგრაციის, თქვენ შეგიძლიათ ლიმიტი ძიება, თქვენი მომხმარებლების რეგიონში, რომელიც შეესაბამება მათ შორის საუკეთესო.

ფოტო გალერეა თითოეული ქონება

ცხადია, მაშინაც კი, მუშაობის გამოცდილი copywriter არ გავაკეთებ ნებისმიერი ჩამონათვალი მართლაც მიმზიდველი პოტენციური კლიენტები, თუ იგი არ შეიცავს დეტალურ და მაღალი ხარისხის სურათები. ამიტომ, როდესაც შექმნით, უძრავი ქონების საიტი, თქვენ უნდა გამდიდრების ეს განყოფილება, რომელიც მოიცავს გარკვეული მოთხოვნები ატვირთული ფაილები.

ვიდეო ან ვირტუალური ტურები

ვირტუალური ტურები თვისებები შეიძლება აღმოფხვრის საჭიროება თქვენს კლიენტებს პირადად ვიზიტის კონკრეტული თვისებები. ამდენად, შეგიძლიათ დააჩქაროს ოპერაციები და მათი წარმატების შეფასება. როგორც წესი, ეს ფუნქცია ხორციელდება გამოყენებით 3D ტექნოლოგიები.

მიმოწერა

როდესაც შექმნით, უძრავი ქონების საიტი, ასევე აზრი, რომ განახორციელოს მიმოწერა ვარიანტი თქვენი პლატფორმა, რათა უზრუნველყოს სწრაფი და მარტივი კომუნიკაცია მემამულეების/მესაკუთრეები და მოიჯარეებს/მყიდველები.

დღიური

საბოლოოდ, ეფექტური SEO თქვენს საიტზე, იგი აზრი, რომ შეიქმნას განყოფილება სტატიები შესაბამისი თემები. ამ გზით, თქვენ შეგიძლიათ გაზარდოთ კონვერტაციის კურსი მეშვეობით ორგანული ძებნა.

ზოგადად, SEO პერსპექტივები სიფრთხილით უნდა ჩაითვალოს პროექტირების ეტაპზე თქვენი ვებ - წინააღმდეგ შემთხვევაში, ეს სავარაუდოდ შეიცავს ვებ-გვერდები, რომლებიც ან შეუძლებელია, ან ძალიან რთულია, ხელი შეუწყოს საძიებო სისტემებში.

მიმდინარე ტენდენციები უძრავი ქონების საიტი განვითარების

შექმნათ უძრავი ქონების საიტი, რომ არ იყოს მხოლოდ სასარგებლო ბოლოს წევრებს, არამედ კონკურენტული, ეფექტური და შეხვდება თქვენი ბიზნესის მიზნები, თქვენ უნდა განახორციელოს სულ მცირე, ერთი ბაზრის ტენდენციები. მაგალითად, შემდეგი ტექნოლოგიური კონცეფციების აქვს ყველა შანსი, რათა თქვენი საიტი წარმატებული.

ხელოვნური ინტელექტი და მანქანა სწავლის: ერთ-ერთი მთავარი პრობლემა, უძრავი ქონების საიტებზე არის ძიების პროცესი. ხელოვნური ინტელექტი (AI) დაგეხმარებათ ამ პრობლემის მოგვარებას ანალიზის დიდი რაოდენობით მონაცემები წამში. AI ასევე შეუძლია აღმოფხვრას არაეფექტური პროცესების ასოცირდება დოკუმენტებზე და უძრავი ქონების ოპერაციები. რაც შეეხება machine learning, ეს შეიძლება იყოს გამოყენებული, ანალიზი პოტენციურ მყიდველებს' პარამეტრების და გთავაზობთ საუკეთესო ქონების პარამეტრები. ეს საშუალებას მისცემს თითოეულ თქვენი კლიენტების სწრაფად და ეფექტურად იპოვოს იდეალური საცხოვრებელი პირობები. უფრო მეტიც, "ჭკვიანი" მონაცემთა ანალიზი დაგეხმარებათ დადგინდეს ოპტიმალური ფასების პოლიტიკა, თვისებები, რასაც სამართლიანი საბინაო ხარჯების ყველა თქვენი ნახვა მომხმარებლებს.

ინტერნეტ რამ: ინტერნეტ რამ (IoT) შეიძლება გადავიდეს მთავარი უსაფრთხოების ამოცანები შევიდა ციფრული სფეროში მეშვეობით თქვენი ნახვა. მაგალითად, დაშვების კონტროლის, მონიტორინგის, და დაცვის სისტემები შეიძლება განხორციელდეს მისი დახმარებით ფარგლებში თქვენი ვებ გადაწყვეტა. უფრო მეტიც, IoT შეიძლება გამოყენებულ იქნას დიაგნოსტიკა და საგანგებო სიტუაციების თავიდან აცილების, უსაფრთხოების უზრუნველსაყოფად მაცხოვრებლები, და მონიტორინგის ენერგოეფექტურობის შენობების. საბოლოოდ, მას შეუძლია ავტომატურად მართვა, გათბობის და კონდიცირების სისტემები, ამცირებს ენერგიის ხარჯი და დაზოგვის რესურსების შენარჩუნებით, კომფორტული საცხოვრებელი პირობები.

დიდი მონაცემები: დიდი მონაცემები დაგეხმარებათ შექმნათ პერსონალური გამოცდილება, თქვენი მომხმარებლების, მათთვის საუკეთესო ბალანსი ფასები და ჩამონათვალი პირობები, რომ დააკმაყოფილოს მათი ინდივიდუალური მოთხოვნების შესაბამისად. როგორც წესი, დიდი მონაცემები არ არის standalone ტექნოლოგია და გამოიყენება კომბინაციაში ერთი (ან ორივე) აღნიშნული ტექნოლოგიები.

Augmented და ვირტუალური რეალობა: გამოყენებით ვირტუალური რეალობა ტექნოლოგიები, თქვენ შეგიძლიათ ინტეგრირება 3D ტურები თვისებები თქვენს საიტზე, უზრუნველყოფს სრულ immersion თქვენს კლიენტებს გარეშე უნდა პირადად ეს თვისებები. რაც შეეხება augmented რეალობა, მას შეუძლია ოპტიმიზაცია თქვენი მომხმარებლების გამოცდილება უზრუნველყოფს დეტალური ინფორმაცია და ქონების პარამეტრების დროს მათი ათვალიერებენ.

ფრაქციული საკუთრებაში: ფრაქციული საკუთრების არის სქემა, სადაც რამდენიმე მფლობელები ყიდვა აქციების ერთ ან რამდენიმე თვისებები. ამავე დროს, დაცვისა და შენარჩუნების ქონების შემოდგომა მხრებზე პროფესიული მართვის კომპანია. თუ თქვენი საიტი წარმოადგენს მომსახურების ასეთი კომპანია,, თქვენ უნდა განახორციელოს ფუნქცია ავტომატურად გამოთვლის ღირებულება თითოეული გაუზიაროს.

როგორ შევქმნათ უძრავი ქონება ნახვა: 5 გასაღები ნაბიჯები

Having a well-thought-out plan for developing a real estate website will help you avoid pitfalls and create a competitive and scalable solution. Let's consider five main steps of this plan.

დიზაინი და განვითარება ნახვა

პირველი ნაბიჯი განვითარებადი უძრავი ქონების ვებ დიზაინი. რა თქმა უნდა, ამ ეტაპზე, ეს არის ვარაუდი, რომ თქვენ უკვე გაქვთ სია მზა ბიზნეს მოთხოვნები და ინსტრუმენტები, რომ შეუძლია განახორციელოს მათ. პროტოტიპი არსებითად ვიზუალიზირდება სტრუქტურა თითოეულ ვებ გვერდზე, რომ თქვენი საიტი უნდა შეიცავდეს. დეტალური პროტოტიპი თანდათან იქცევა ნახვა wireframe, რომელშიც თქვენ უნდა გამოიყენოთ, რათა შექმნათ სრულფასოვანი დიზაინი.

რაც შეეხება სტილს, ის უნდა იყოს სრულიად უნიკალური და არა მხოლოდ გამოირჩეოდნენ თქვენს საიტზე ასობით სხვა, მაგრამ ასევე ასახავს კულტურის და ღირებულებების თქვენი კომპანიის (ბრენდის).

ინტეგრაციის მესამე მხარის გადაწყვეტილებები

ჩვენ უკვე აღვნიშნეთ, რომ მნიშვნელოვანია, საქართველოს ინტეგრირება თქვენი ნახვა მესამე მხარის გადაწყვეტილებები ზემოთ. მართლაც, სინქრონიზაცია სოციალური მედია და MLS იქნება განსაკუთრებით სასარგებლო. მადლობა, თქვენი მომხმარებლების ექნება წვდომა up-to-date მონაცემები და შეგიძლიათ უსაფრთხოდ და სწრაფად შეხვიდეთ პლატფორმა გარეშე შექმნათ ახალი პაროლი.

შექმნის კონტენტის მართვის სისტემა

მას შემდეგ, რაც მოცულობის ინფორმაცია თქვენს საიტზე იმუშავებს ერთად თანდათან გაიზრდება, თქვენ უნდა შეიქმნა კონტენტის მართვის სისტემა. ეს გზა, თქვენ უნდა უზრუნველყოს, მიმზიდველობა, თქვენი ვებ რესურსი სამიზნე აუდიტორია და გაამარტივებს ატვირთვა ახალი ინფორმაცია, როგორიცაა ბლოგები.

შექმნა CRM სისტემის

თუ თქვენ გთავაზობთ უძრავი ქონების მომსახურება, თქვენ უნდა ინტეგრირება თქვენს საიტზე CRM სისტემა, რომელიც უზრუნველყოფს საჭირო დონის მომხმარებელს გამოცდილება. კერძოდ, ეს სისტემა იქნება პასუხისმგებელი ავტომატიზირების და გამარტივების თქვენი განმეორებადი ბიზნესის ამოცანები, მაქსიმალურად სამომხმარებლო კმაყოფილების. მისი დახმარებით, თქვენ ასევე შეგიძლიათ ოპტიმიზაცია ურთიერთქმედების პროცესების თქვენს კლიენტებს, მათთვის ახალი ციფრული ინსტრუმენტები real-time საკომუნიკაციო (მაგ:, კომპანია სტატისტიკა, ტელეფონის ზარები და ა. შ.).

ტესტირება

და ბოლოს, თქვენ უნდა შეამოწმოთ თქვენი ნახვა შეცდომებს და ხარვეზებს გამოყენებით მექანიკური და ავტომატური იარაღები. თქვენ ასევე უნდა უზრუნველყოს, რომ თქვენი ვებ-რესურსი ხვდება, ზოგადად, მიღებული გამოყენებადობა მოთხოვნები და, კერძოდ, ოპტიმალური დონის შესრულება და შინაარსი ჩატვირთვის სიჩქარე.

WebMedia გამოცდილება განვითარებადი უძრავი ქონების პლატფორმები

თუ თქვენ ეძებს აუთსორსინგის დროს, კომპანიის განვითარება უძრავი ქონების საიტი, თქვენ უკვე ადგილას. კონკრეტულად, წლების განმავლობაში, WebMedia გუნდი განხორციელებული აქვს მეტი, ვიდრე ათეული გადაწყვეტილებები ამ ბიზნესის ნიშა და აგრძელებს გაუმჯობესება უნარებისა და ცოდნის განახლება და სკალირების უკვე დაწყებული პროექტები.

ჩვენ ყოველთვის ყურადღებით გავაანალიზოთ ჩვენი კლიენტების ბიზნესის მიზნები და ბაზარზე როგორც მთელი შექმნა არა მხოლოდ კონკურენტული გადაწყვეტილებები, მაგრამ პირობა, რომ საფარის მაქსიმალური რაოდენობის რეგულარული სამუშაო პროცესების კლიენტს. ამდენად, ჩვენი კლიენტები შეგიძლიათ გადაადგილება, რათა ახალ ეტაპზე ბიზნესის განვითარების პირველი რამდენიმე თვის შემდეგ გათავისუფლების გარეშე გაფართოების არსებული პერსონალი.

უფრო მეტიც, არჩევით აშშ, თქვენ დარწმუნებული იყავით, რომ თქვენი პროექტი განხორციელდება გამოყენებით უახლესი ტექნოლოგიები და იარაღები. ეს იმას ნიშნავს, რომ სრულად დააკმაყოფილებს ადგილობრივი ბაზრის მოთხოვნებს, მიუხედავად იმისა, თუ რამდენად მკაცრი კონკურენცია არის.

გარდა ამისა, ჩვენ ყოველთვის იზრუნოს უსაფრთხოების გადაწყვეტილებები ჩვენ შევქმნით. ერთად შეხვედრა თქვენი უნიკალური ბიზნეს მოთხოვნებს, ჩვენ უზრუნველყოს საყოველთაოდ აღიარებული სტანდარტები და პოლიტიკა.

დასკვნა

ახლა თქვენ იცით, როგორ შექმნათ უძრავი ქონების ვებ-გვერდი და შეგიძლიათ მომზადოთ გამარჯვებული გეგმა ამისთვის. თუმცა, როცა პრაქტიკას მიჰყვებით, შესაძლოა მიხვდეთ, რომ ეს პროცესი გაცილებით რთულია, ვიდრე თავდაპირველად გეგონათ და მოითხოვს როგორც უძრავი ქონების ნიშნის გაგებას, ასევე შესანიშნავი ვებ-დეველოპმენტ უნარებს.

ამიტომ, სავარაუდოდ, დაგჭირდებათ სპეციალისტთა გუნდი, რომელიც დააკავშირებს თქვენს ბიზნეს მოთხოვნებს თავის პროფესიულ გამოცდილებასთან და შეძლებს მათ ვებ ფორმატში განხორციელებას. მაგალითად, შეგიძლიათ დაგვიკავშირდეთ. ჩვენ ყოველთვის ვთავაზობთ ჩვენს მომხმარებლებს ტექნოლოგიურ წინსვლასა და პროექტის ღირებულებას შორის ოპტიმალურ ბალანსს, ასე რომ შედეგი არ არის უბრალოდ ტენდენციებზე დაფუძნებული გადაწყვეტილება, არამედ ერთი, რომელიც არ დაამძიმებს მათ ბიუჯეტს. WebMedia

ბოლო სიახლეები

bg
#AI
#REALESTATE
arr
bg
#AI
#REALESTATE
arr

როგორ ცვლის AI უძრავი ქონების შეფასების წესებს

bg
#CONSTRUCTION
arr
bg
#CONSTRUCTION
arr

როგორ ზრდის PWA-ის დანერგვა უძრავი ქონების სექტორში ვიზიტორთა რაოდენობას და მომხმარებელთა შენარჩუნებას

Если вы работаете в агентстве недвижимости, вам, наверное, знакомы все сложности, связанные с поддержанием актуальности сайта и взаимодействием с клиентами через мобильные устройства. Прогрессивное веб-приложение (PWA) может стать решением для этих задач. Но что это за зверь такой и зачем он нужен в вашей сфере?

bg
arr
bg
arr

ციფრული ტყუპების სისტემა უძრავი ქონებისთვის: დეტალური მიმოხილვა

ციფრული სისტემა Twin ცვლის მიდგომა უძრავი ქონების მართვა. ზუსტი 3D მოდელები, აცვიათ პროგნოზირების, ხარჯების შემცირება, და წარმატებული გამოყენების შემთხვევაში.

bg
#E-COMMERCE
#MARKETPLACE
arr
bg
#E-COMMERCE
#MARKETPLACE
arr

როგორ განვავითაროთ მარკეტფლეისი:

მარკეტფლეისის შექმნა რთული და ეტაპობრივი პროცესია, რომელიც მოითხოვს ბიზნეს-შეფასებების, ბაზრის თავისებურებებისა და მიზნობრივი აუდიტორიის საჭიროებების ზუსტ გაგებას. ამ სტატიაში განვიხილავთ პლატფორმის განვითარების ძირითად ეტაპებს და გავაანალიზებთ წარმატებული მაგალითების გამოცდილებას ევროპიდან და დსთ-დან.

bg
#E-COMMERCE
arr
bg
#E-COMMERCE
arr

150-ზე მეტი e-commerce პროექტის ანალიზი — აი, რა გავიგეთ

150-ზე მეტი e-commerce პროექტის შესწავლის შედეგად, გამოვავლინეთ რამდენიმე მნიშვნელოვანი ფაქტორი, რომლებიც ხელს უწყობს ონლაინ მაღაზიების პოზიციების გაძლიერებას და მათ უნიკალურ მიმზიდველობას თანამედროვე მომხმარებლებისთვის. მოდი, უფრო დეტალურად განვიხილოთ ჩვენი აღმოჩენები:

bg
#E-commerce
arr
bg
#E-commerce
arr

ელექტრონული კომერცია მწარმოებლებისათვის: ნარევი მეთოდები და მიდგომები, რომლებიც თამაშის წესებს ცვლის

ელექტრონული კომერცია ხდება აუცილებელი ინსტრუმენტი გაყიდვების გაზრდისა და მომხმარებლებთან ურთიერთობების გაძლიერებისთვის. კვლევები აჩვენებს, რომ კომპანიები, რომლებიც ელექტრონულ კომერციას ახორციელებენ, შემოსავალს 20–30%-ით ზრდიან. ბევრი მწარმოებელი კარგავს მარგინალობას, როდესაც შუამავლების მეშვეობით ყიდის, მაშინ როდესაც პირდაპირი გაყიდვა შეუძლია საბოლოო მომხმარებელს. 70%-ზე მეტი მყიდველი თავის საყიდლებრივი გზას ონლაინ იწყებს. ამ ტენდენციის იგნორირება ნიშნავს მოგების და შესაძლებლობების ხელიდან გაშვებას. მოდით გავაანალიზოთ შვიდი მეთოდი, რომელიც დაგეხმარებათ ელექტრონული კომერციის სრული პოტენციალის გამოყენებაში.

bg
arr
bg
arr

3 გაყიდვების სტრატეგიების უძრავი ქონების დეველოპერები

უძრავი ქონების გაყიდვა რთული და კონკურენტული პროცესია, განსაკუთრებით საქართველოს ბაზარზე. დეველოპერებს ინვესტორების, მყიდველების და პარტნიორების მიზიდვა ჯერ კიდევ მშენებლობის საწყის ეტაპებზე სჭირდებათ, რადგან პროექტის წარუმატებლობის რისკი დიდია. მაშ, რა უნდა გააკეთოთ, რომ დაგამჩნიონ და არა მხოლოდ ყურადღება მიიქციოთ, არამედ მეტი გაყიდვაც განახორციელოთ?

bg
#გაყიდვების
arr
bg
#გაყიდვების
arr

8 გზები, რათა გაიზარდოს უძრავი ქონების გაყიდვების მშენებლობის ფაზა

შენობის გაყიდვა მშენებლობის დაწყებამდე – ეს არის ძლიერი საშუალება, რათა პროექტის დროზე ადრე შესრულება და სარგებლის გაზრდა მოიპოვოთ. კონკურენტულ ბაზარზე ასარჩევად, უნდა მოირგოთ ინოვაციური სტრატეგიები, რომლებიც არა მხოლოდ ყურადღებას მიიპყრობს, არამედ დამატებით ღირებულებას შექმნის თქვენს მომხმარებლებზე. აქ არის რამდენიმე ახალი იდეა, რომელიც ახლა იწყებს პოპულარობას ან ჯერ ფართოდ არ არის გამოყენებული:

ყველა სტატია